tjotr Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hadde vært interessant å finne ut hvilke band dere har hørt hele diskografien til, altså alle sangene til det/den bandet/artisten. Live-utgivelser teller jeg ikke med (bare sanger som kun har blitt utgitt på en live-cd). Post gjerne i parantes hvor mange plater x har gitt ut. Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Den mest opplagte tror jeg må være Michael Jackson. Tror jeg har eid alle albumene opp gjennom tidene. Gunnar Onarheim, men han teller vel ikke han er en lokal artist. Også Sputnik. Tror jeg hadde de fleste kassettene i 5-årsalderen... Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Kom på disse i farten: Pink Floyd (14) Led Zeppelin (10) Metallica (9) In Flames (9) The Black Keys (8) The Hellcopters (7) Guns N' Roses (6) The White Stripes (6) Soundgarden (5) Alice in Chains (4) The Jimi Hendrix Experience (3) Audioslave (3) Airbourne (2) Wolfmother (2) Også noen superband som har bare ett album (kanskje mindre interessant): Another Animal (1) Them Crooked Vultures (1) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 For mange til at jeg orker å nevne det. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Å herre. Det er mange - Metallica - Megadeth - Judas Priest - Deep Purple - Red Hot Chili Peppers - Testament - AC/DC - The Beatles - Led Zeppelin - The Who - Kiss - Muse - Heathen - Anthrax - Black Sabbath - Slayer - Van Halen - Creedence Clearwater Revival - Pantera - James Blunt - Iron Maiden - Motörhead Alle jeg kommer på i farta. For tiden holder jeg på med Overkill, Mötley Crüe og Disturbed. De to sistnevnte går tregt. Litt kjedelig musikk. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det blir mye, men kan nevne noe. Pink Floyd Iron Maiden Dimmu Borgir Manowar Ensiferum Ayreon Star One Led Zeppelin(!) Ice Cube N.W.A Dr. Dre Eazy E Helloween CCR Notorius B.I.G 2pac The Doors Nas Dio Snoop Dogg Tenacious D Westside Connection m.m Lenke til kommentar
nybb Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kan adde noen siden sist! Vio-Lence Exumer Xentrix Rush Death Angel Overkill 1 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Rush Tool Muse AC/DC Queen Audioslave Foo Fighters Iron Maiden Rage Against the Machine Rainbow Riverside Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Ok, regner først og fremst store palter da, ikke småsingler, "japan spesial editions" vinymutgivelse, digitalutgivelse med bonus track osv. Så er vel noe sånn: Amon Tobin Armand Van Helden Boys Noize Black Eyed Peas Basement Jaxx Daft Punk Evanescence Fatboy Slim MSTRKRFT Røyksopp The Prodigy The Whitestripes + sikkert noe mer. + ikke regnet med småartister som bare har ei plate liksom. Endret 3. desember 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Mintola Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det er flere men de tre band som har stått fram er Band of Horses, Coldplay og OneRepublic;) Lenke til kommentar
dr.dr. Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 The Beatles Franz Ferdinand Mastodon The Raconteurs Vampire Weekend The White Stripes Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Metallica Muse Anthrax Slayer Rush Death Angel Destruction Trivium Sodom Vio-Lent Heathen Voivod Black Sabbath Pink Floyd Yes Venom Accept Aim for the Sunrise Alter Bridge Annihilator Exhorder Exodus Iron Maiden Kansas Kreator Pantera Stone Sour Testament Ble en del det. Endret 3. desember 2010 av Friction# Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Av de jeg kommer på: Rush Judas Priest Muse Camel Van der Graaf Generator Anekdoten Dire Straits Lenke til kommentar
nybb Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Aaah. Jeg glemte The Beatles Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 In flames Hammerfall Slipknot all that remains as i lay dying Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Iron Maiden Metallica Slayer Megadeth Pink Floyd Dream Theater Alice Cooper Cradle of Filth Talking Heads (Tom Tom Club) Primus The Clash RATM Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Skal vi se, bør bli litt det her: Betty Davis Brothers Johnson Chic Dumpstaphunk Earth, Wind & Fire Funkadelic Graham Central Station Kool & The Gang L.T.D. Maceo Parker Papa Grows Funk Parliament Pleasure Sly & The Family Stone T-Connection Tower Of Power Marcus Miller Jamiroquai Audioslave Dream Theater Haken Myrath Robert Randolph & The Family Band Toto I tillegg er det veldig mange artister og band jeg har hørt mesteparten eller veldig mye av. Endret 13. oktober 2013 av Dellers Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Jeg har hørt på rundt 300 band (pluss/minus), og alle albumene til disse bandene, men jeg gidder ikke å liste alle disse bandene. Det er alt for mange band at jeg klarer å holde styr på det oppe i hodet mitt. Jeg har ikke oppdatert denne listen på en stund med de bandene jeg har funnet de siste månedene. https://docs.google.com/document/d/1cnt55FQ1EJlcIDlWqQPkoXJ31jiXEiYUvuvlkmyKueU/edit?usp=sharing Age of Artemis Dreamscape Time Symmetry Det er også en del band som jeg har hørt på en del år tilbake, men jeg har ikke noen liste av disse bandene, så jeg tar det fra hukommelsen. 1349 Battlelore Before the Dawn Communic Dark Age Dead by April Emperor Engel Ensiferum Equilibrium Evoken Dark Tranquillity Disarmonia Mundi Dawn of Tears HeXen In Flames Mercenary Mournful Congregation Mygrain Nagaarum Nightwish Opeth Raintime Raunchy Scar Symmetry Skepticism Soilwork Within Temptation Jeg har egentlig hørt på alle sjangre av metatl siden ungdomsskolen, og jeg endte opp med progressive metal/rock og neo progressive. Endret 16. oktober 2013 av Dreamscape DT Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Metallica Linkin Park Bullet for my valentine Avenged Sevenfold Coldplay Deadmau5 Soil Five Finger Death Punch All that Remains Så er det jo andre jeg har hørt nesten alt av, men de kan jeg spare dere for Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. oktober 2013 Del Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Huff, dette blir langt.. - 36 Crazyfists - All Shall Perish - As I lay dying - Atreyu - Avenged Sevenfold - Avicii - Black Label Society - Chimaria - Circus Maximus - Dark Tranquility - Devil Wears Prada, The - Black Dahlia Murder, The - Dimmu Borgir - Disturbed - Dope - Dream Theater - Drowning Pool - Five Finger Death Punch - Haunted, The - Infected Mushroom - In Flames - Kamelot - Killswitch Engage - Kverlertak - Linkin Park - Lamb Of God (Fav.. Live 4 ganger) - Metallica - Muse - Nightwish - Pagen´s Mind - Pantera - Red Hot Chili Peppers - Race Against The Machines - Stratovarius - Slipknot - Soilwork - Sonata Arctica - Staind - Stone Sour - System of a down - Texas In July - Trivium - Within Temptation Og sikker mange, mange flere. Det var disse jeg kom på i første omgang. Internett har virkelig spart meg for mye penger. Hadde en vanvittig CD-samling før i tiden, men solgte alt (noe jeg angrer på idag).. Endret 25. oktober 2013 av ESPP 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå