Raytee Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hei! Jeg skal kjøpe nytt skjermkort men har ingen peiling på hvilket jeg skal velge xD. Har Gigabyte EP35-DS4 (http://www.hardware.no/artikler/gigabyte_ep35-ds4/50378/2) hovedkort. Pris rundt ~1500Kr. Burde dra alle nye spill uten noe fps lagg. Noen som har noe tips? Takker Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hva slags CPU bruker du nå ? Uansett ett skjermkort til 1200,- for å dra nyere spill uten å lagge så må du gå ned på oppløsning og effekter. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Og ikke minst: hva slags skjermkort har du? I den prisklassen faller HD5770 og GTX 460/465 meg som naturlige valg, henholdsvis litt under og litt over budsjett. Men spillytelsen avhenger selvsagt også av resten av oppsettet. Vet du forresten hvor mye strøm din PSU leverer? Endret 1. august 2010 av srbz Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Jeg husker ikke hvilken CPU jeg bruker, finner ikke esken. Noen andre måter jeg kan finne ut hvilken jeg har uten og skru opp PCen?=P. Kan gå litt opp i pris vist det trengs =). Edit: Har XFX 9800GTX black edition skjermkort. Mist 600w PSU. Edit2: https://prisguiden.no/produkt/127525 Er dette værdt pengene? =D Endret 1. august 2010 av Raytee Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Du kan høyreklikke på min datamaskin og klikke på properties så ser du. Eller du kan laste ned og installere f.eks speccy Så ser du som dette. GTX 465 skal vist ha god ytelse. Kan ikke si noe mer egen erfaring siden jeg har ikke det selv. Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Intel Core 2 Duo E8400 @3.00GHz CPU . Tror nå jeg bestiller GTX 465 bare, vist det ikke funker så har jeg jo angrerett jeg kan benytte meg av også. Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå