Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bmw eller volvo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har du ett ikke så aller værst eksemplar:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23440103

Ett søk på BMW i samme prisklasse ga meg ikke akkurat noe særlig man kunne satse på etter min mening.

Kom vel opp ett par tre BMW'er som kunne være aktuelle, men ville ikke satset på disse i den prisklassen.

Jeg kunne dog lagt inn ett søk på maks 20.000,- istede for 15.000,- som jeg gjorde, da det vel finnes en del prutningsmonn man må tenke på...

Er vel forholdsvis enkelt og prute ned rundt 5.000,- på en bil i den prisklassen hvis man treffer den rette...

Men der er IKKE noe "kult" å kjøre rundt i en BMW i den prisklassen bare for at det skal være en BMW. I den prisklassen hadde jeg mye heller satset på driftsikkerhet og da ville jeg valgt en japse.

En Hyundai Coupe som denne kan du sikker prute litt på... hvis du vil ha noe som er LITT ungdommelig i den prisklassen og samtidig driftsikkert. Personlig kan jeg ikke fordra utseendet, men vi er jo forskjellige.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23486035

Eller evt. en Mazda 323F:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23536211

Lenke til kommentar

Kjøp deg en moped :new_woot:

Får vel ikke rare mopeden for den prisen i dag heller.. hvis man skal ha noe skikkelig...

En ny Wespa koster nærmere 30.000,- lapper (joda... Wespa ligger høøøyt i pris i forhold til andre) og den bør man ikke bruke på vinteren.

Joda.. man får mopeder på Smartclub til rundt 6.000,- men hva gjør man hvis man skal reklamere på denne? Denne må leveres Smartclub samt sendes inn for reparasjon, da jeg tviler på at Smartclub har noe kunnskap rundt dette.

Da ville jeg heller tatt meg ett lån på en Toyota Aygo/IQ (billigste modell) og betalt rundt 1.500,- pr. mnd. i 7 år. Da har du gratis service i tre år samt full garanti i tre år. Har du snille foreldre som kan låne deg pengene så slipper du sikkert også renter, og du sitter igjen med bilens verdi om 7 år...

Lenke til kommentar

Får vel ikke rare mopeden for den prisen i dag heller.. hvis man skal ha noe skikkelig...

En ny Wespa koster nærmere 30.000,- lapper (joda... Wespa ligger høøøyt i pris i forhold til andre) og den bør man ikke bruke på vinteren.

Joda.. man får mopeder på Smartclub til rundt 6.000,- men hva gjør man hvis man skal reklamere på denne? Denne må leveres Smartclub samt sendes inn for reparasjon, da jeg tviler på at Smartclub har noe kunnskap rundt dette.

Da ville jeg heller tatt meg ett lån på en Toyota Aygo/IQ (billigste modell) og betalt rundt 1.500,- pr. mnd. i 7 år. Da har du gratis service i tre år samt full garanti i tre år. Har du snille foreldre som kan låne deg pengene så slipper du sikkert også renter, og du sitter igjen med bilens verdi om 7 år...

Vel, det heter "Vespa" og dessuten er ikke Vespa fine om de ikke er veteraner. Og dessuten var det mer spøk enn alvor, om forlatelse.

Lenke til kommentar

Vel, det heter "Vespa" og dessuten er ikke Vespa fine om de ikke er veteraner. Og dessuten var det mer spøk enn alvor, om forlatelse.

Var da virkelig ikke så veldig alvorlig ment heller....

Men en brukt moped til 15.000,- er vel ikke spesielt "fin" den heller da...

Beklager skrivefeilen dog... Men jeg regnet med at du skjønte hva jeg mente...

Nå er jo ikke jeg akkurat 16 år lenger, så hva som er "inn" på den fronten skal jeg ikke si noe om, men skulle jeg hatt en moped i dag, så ville jeg kjøpt meg en Vespa. (ny) Er litt ironiske og kule dem synes jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...