Gå til innhold

Pointblog.no svarer ikke angående angrerett, hva skal jeg gjøre ?


Anbefalte innlegg

Jeg godtok et tilbud fra Pointblog.no om en gjenstand og syv dages vip konto til 12.50,-

Avtalen var at abonnementet ble automatisk fornyet med tre måneder hvis jeg ikke utmeldte meg fra medlemsskapet.

 

Først trodde jeg det var fra PointShop.no dette var fra siden de drives av det samme firmaet og har nesten like logoer, så avmeldte vip der.

 

14.07.10:

 

Fikk mail om at medlemskapet ble fornyet, og jeg trodde dette var en feil, så tok kontakt med Pointshop dagen etter.

 

17.07.10:

 

Så at dette ikke var fra PointShop, så satt saken hos supporten som løst og tok kontakt med PointBlog.no per e-post.

 

19.07.10:

 

Fikk dette svaret på e.post:

 

Hej og tak for din henvendelse

 

Har du spørgsmål til dit VIP abonnement eller din bestilling, kan du kontakte supporten på http://pointblog.no/Kontakt-supporten.htm

 

Mvh

PointBlog.dk

 

Tok da med en gang kontakt med Pointblog på den linken jeg ble tipset om.

 

23.07.10:

 

Jeg tar kontakt med han som svarte med på e-post 19.07.10 og sier at jeg ikke har fått svar.

 

28.07.10:

 

Enda ikke fått svar fra de, så minner dem på saken igjen, via hjemmesidene demmes.

 

30.07.10:

 

Sender enda en e-post til de om at saken ikke er løst og ber dem se på saken fortest mulig.

 

01.08.10:

 

Spør om hjelp her på forumet.

 

 

Det pointblog har trekt er 297,-

 

Dette er et utdag av avtalevilkårene:

 

Hvis du ikke ønsker å bruke servicen med det samme og i stedet ha 14 dagers angrerett, skal du innen rimelig tid fra mottakelse av ordrebekreftelsen, gi beskjed om dette til supporten på PointBlog.no.

 

Hva bør jeg gjøre nå ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor har de trekt penger fra? Ditt mobilabonnement? Kredittkort?

 

Stopp alle overføringer til de hos din operatør, og meld fra til forbrukerrådet. Ville ikke gått til sak for 300 kroner. La det være en lærepenge og aldri gi penger til svindlerselskap igjen!

Endret av Blodsbaronen
Lenke til kommentar

@BLODSBARONEN

 

Nei, er jo ikke allverdens med 300 kroner, men det er en prinsippsak. De sa selv i avtalen at jeg har 14 dagers angrerett, og da bær de holde det.

De trakk fra visa kortet.

 

@NOMORE

 

Totalt så kostet det 309.50 så går vel innenfor angreretten ?

Og uansett, det går vel innenfor det, hvis beløpet er under 300,- men avtalen begge ble enige om var 14 dager ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...