Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Er litt plagsomt at den lite synlige klokken dukker opp i stede for skjermspareren! Går det at bare skjermspareren vises i stede for klokken? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Er litt plagsomt at den lite synlige klokken dukker opp i stede for skjermspareren! Går det at bare skjermspareren vises i stede for klokken? Enkelt og greit; nei. Gjør (desverre?) ikke det, men jeg synes det er greit. Det sparer telefonen for en god del strøm. Og så er det praktsik i tillegg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Får vel bare venne meg til det da...desverre! Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Men synes det er rart de ikke har noe form for ikon ellerno når det har kommet sms eller anrop, må "slå på" skjermen for å sjekke dette... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 forsvinner ikke klokken hvis man har fått en melding eller ubesvart anrop, slik som på t68? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 forsvinner ikke klokken hvis man har fått en melding eller ubesvart anrop, slik som på t68? Nei, den forblir svart. Jeg ble også litt skuffet over dette. Må liksom drive å sjekke hele tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå