[email protected] Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hei. Har utrolig mye støv under skjermen på mobilen. Er det noe måte å få fjernet dette uten å skade mobilen? Er i utgangspunktet en garantisak, men gidder virkelig ikke sende den inn en gang til. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Støv er ikke garanti så framt telefonen ikke er IP54 (eller bedre)-telefon. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Ok, men var strengt tatt ikke det jeg lurte på.. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Nokia e52, 2 skruer under batteriet. Helt vanlig stjerne. Fjern disse. Så sitter bare dekslet igjen i klips. Da er det bare å løsne rundt hele, ganske enkel affere Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Nokia e52, 2 skruer under batteriet. Helt vanlig stjerne. Fjern disse. Så sitter bare dekslet igjen i klips. Da er det bare å løsne rundt hele, ganske enkel affere Konge! Akkurat det jeg var ute etter. Bestiller et deksel så jeg får skiftet det i samme slengen! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 De 4 skruene som bakdekselet er festet fast i, noen som vet hva den typen heter\åssen størrelse? Hadde noe tilsvarende, men var for stort! Lenke til kommentar
mkon Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Torx skruer sku jeg mene. http://en.wikipedia.org/wiki/Torx Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Fant det ut, klarte også å herpe hele telefonen heh.. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Derfor er det best å overlate slike jobber til verksteder. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Derfor er det best å overlate slike jobber til verksteder. Kanskje best å holde kjeft når du ikke har noe smart å komme med også? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Derfor er det best å overlate slike jobber til verksteder. Kanskje best å holde kjeft når du ikke har noe smart å komme med også? Det er faktisk meget smart å advare andre med samme problem som deg om at det ikke nødvendigvis er så veldig lurt å sette igang å leke hobby-reperatør. Ofte er det billigere å levere inn til et verksted enn å forsøke å reparere selv. Noe du sansynligvis selv har erfart nå. Anbefaler deg også å holde en noe bedre tone når du opererer på forumet. Slik som du svarer så er det ikke sikkert at folk gidder å hjelpe deg neste gang du måtte lure på noe. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Derfor er det best å overlate slike jobber til verksteder. Kanskje best å holde kjeft når du ikke har noe smart å komme med også? Det er faktisk meget smart å advare andre med samme problem som deg om at det ikke nødvendigvis er så veldig lurt å sette igang å leke hobby-reperatør. Ofte er det billigere å levere inn til et verksted enn å forsøke å reparere selv. Noe du sansynligvis selv har erfart nå. Anbefaler deg også å holde en noe bedre tone når du opererer på forumet. Slik som du svarer så er det ikke sikkert at folk gidder å hjelpe deg neste gang du måtte lure på noe. Velger å qoute meg selv igjen: Kanskje best å holde kjeft når du ikke har noe smart å komme med også? Endret 7. oktober 2010 av PerOpusen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå