VeronikaJeanette Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Fikk en periode tak i et hundefor som het Juwel. Dette ble kjøpt i Tyskland, og bedre for enn det har jeg ikke funnet i ettertid. Hunden hadde masse energi, blank i pelsen og var i utmerket tilstand... Er det noen av dere som vet om dette er å få tak i i Norge? Har prøvd å google meg frem, men finner kun akvariumer som heter det samme, hehe Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Hm, nei. Men jeg bruker Josera, den er også Tysk. Nettdyret selger de, og er gratis frakt. Hunden min har utrolig blank pels. Det fins også "High Energy" for dersom det er ønskelig. Er verdt et forsøk? Mulig det er noe med Tysk for? Endret 1. august 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
VeronikaJeanette Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Hva slags hund er det du har? Gikk akkurat inn på siden du foreslo, og ser at prisforskjellen er enorm i forhold til Juwel. Endret 1. august 2010 av VeronikaJeanette Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Jeg har en Basenji. Kjenner flere folk men andre raser som bruker foret, og alle er kanon fornøyd. Alle sier det samme. Flott pels, og glad hund. Endret 1. august 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå