djgudleif Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Vel. Finnes det en fasit på hvordan man skal leve? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Gjør som meg, start med Disc Golf, eller Frisbeegolf on du vil. 18 hull tar fort 2-3 timer. Er både kjekt og sosialt + du går jo til alle hullene = opptil 3 timer med spasering Eller sett av faste tider hvor du MÅ være aktiv uansett hva som skjer på PCen. Bare for å få en rutine rundt det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Gjør som meg! Stikk ut og klatre på potensielt skadelige strukturer. Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 En ting er et par timer pr dag med gaming, en annen ting er å komme på en ekstrem doku om wow-gamere som ikke har sett sollys på et par uker. Jeg fikk 6er i gym før, nå får jeg treer etter ett år med gaming(2 timer pr dag. Regel i huset...) Er ute utenom det... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Finnes jo ikke noe annet interessant å gjøre uansett. Jeg for min del tror jeg har hatt alt for mange reincarnasjoner, hele jordkloden er liksom oppbrukt. Alt er gjennomskuet og kjedelig. Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Gjør som meg! Stikk ut og klatre på potensielt skadelige strukturer. Haha! Lenke til kommentar
gudbjorn Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ja det er farlig å sitte inne å spille hele dagen. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 NEI det er IKKE farlig å sitte inne å spille hele dagen, clueless moronic gudbjørn. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Altså, vi er jo laget for en viss mosjon. Selvfølgelig kan du sitte stille hele livet ditt og bare spise dritt og sove fra 07-14, men det er ikke spesielt bra for deg. Allikevel kommer du nok ikke til å dø av det før du er 60, men er det alt som trengs? Hadde det ikke vært greit med littegranne overskudd? Det er utrolig hvor mye energi du får av trening noen dager i uka pluss et godt kosthold og en sunn døgnrytme. Og de fleste av oss er faktisk sosiale dyr på den måten at vi trenger sosial kontakt imellom. Det gjør godt. ;p Selvfølgelig kan man gi faen og leve livet sitt sittende stille uten at noen kan si det er "galt", men det virker ikke som det er dèt trådstarter lurer på. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Farlig og farlig, kroppen har vel behov av litt aktivitet, iallefall hvis du vil ha en brukbar kropp/rygg om noen år. Det er når man er ung man virkelig kan investere i en kropp som er robust i fremtiden, når man blir eldre blir det vanskeligere. For min del føler jeg min psyke blir dårlig når jeg sitter inne på Pcn for mye. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Pølsetur på fjellet sår alltid bra ann. Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 En ting er et par timer pr dag med gaming, en annen ting er å komme på en ekstrem doku om wow-gamere som ikke har sett sollys på et par uker. Jeg fikk 6er i gym før, nå får jeg treer etter ett år med gaming(2 timer pr dag. Regel i huset...) Er ute utenom det... Eg sitter inne hele dagen omtrent å spiller. Eg hadde femmer i gym Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 I dagens gym system kan hvem som helst få 5-6 i gym. "Folk kan ikke noe for at de er late og er i dårlig form, la oss bare veie karakteren på interesse og engasjement, så karakteren skal ikke ha noe å si på hvor god du faktisk er gym, men istedet hvor morsomt du synes slåball er." - Men det er en annen diskusjon Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Folk kan jo noe for det egentlig, men skola skal ikke ha noen rett til å komme her og bestemme over kroppen din. Man skal jo lære på ei skole, ikke holde på med masse annet dill og tøv (som OD). Om jeg velger å la kroppen forfalle, så er det mitt valg. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 som nevnt tidligere, ta en time allefall på et treningstudio eller en joggetur om dagen, ikke bare løser du mange problemer senere i livet, du får litt luft, sol og regn på kroppen, pluss at du faktisk blir en bedre gamer, snakker av erfaring!, mange timer foran pcen blir det stive ledd av,posete øyne osv osv, en rask times trim løser det, såe for bedre highscores bruk en liten time på et eller annet win/win situation Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Nå begynner desverre snart skolen igjen, da må jeg til byen hver forbanna dag. Blir plenty med mosjon for meg det. Sikkert sånn klassisk et klasserom per fag også. Om jeg har max uflaks, er sikkert flere av klasserommene i 4-5 etasje. Vet ikke om jeg kan få lurt til meg heiskort, selv om det ofte betyr stress det også, da alle vil ha kortet ditt.. Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 En ting er et par timer pr dag med gaming, en annen ting er å komme på en ekstrem doku om wow-gamere som ikke har sett sollys på et par uker. Jeg fikk 6er i gym før, nå får jeg treer etter ett år med gaming(2 timer pr dag. Regel i huset...) Er ute utenom det... Eg sitter inne hele dagen omtrent å spiller. Eg hadde femmer i gym Ja men så drikker jeg en stor flaske cola til dagen++ Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Gjør som meg! Stikk ut og klatre på potensielt skadelige strukturer. Igjen: Hva i huleste har du putta i spliffen din? NEI det er IKKE farlig å sitte inne å spille hele dagen, clueless moronic gudbjørn. Selvfølgelig er det farlig (i ordets rette forstand) å sitte inne og spille hele dagen. Hadde du byttet ut "hele dagen" med "2-3 timer" tror jeg færre ville ansett deg som stein galen. Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Gjør som meg! Stikk ut og klatre på potensielt skadelige strukturer. Igjen: Hva i huleste har du putta i spliffen din? Han mener parkour . Parkour Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Eller urban exploring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå