Gå til innhold

[LØST]Masse spilling, lite aktivitet, farlig? flere?[LØST]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, vi er jo laget for en viss mosjon. Selvfølgelig kan du sitte stille hele livet ditt og bare spise dritt og sove fra 07-14, men det er ikke spesielt bra for deg. Allikevel kommer du nok ikke til å dø av det før du er 60, men er det alt som trengs? Hadde det ikke vært greit med littegranne overskudd? Det er utrolig hvor mye energi du får av trening noen dager i uka pluss et godt kosthold og en sunn døgnrytme. Og de fleste av oss er faktisk sosiale dyr på den måten at vi trenger sosial kontakt imellom. Det gjør godt. ;p

 

Selvfølgelig kan man gi faen og leve livet sitt sittende stille uten at noen kan si det er "galt", men det virker ikke som det er dèt trådstarter lurer på.

Lenke til kommentar

En ting er et par timer pr dag med gaming, en annen ting er å komme på en ekstrem doku om wow-gamere som ikke har sett sollys på et par uker.

 

Jeg fikk 6er i gym før, nå får jeg treer etter ett år med gaming(2 timer pr dag. Regel i huset...) Er ute utenom det...

 

Eg sitter inne hele dagen omtrent å spiller. Eg hadde femmer i gym ;)

Lenke til kommentar

som nevnt tidligere, ta en time allefall på et treningstudio eller en joggetur om dagen, ikke bare løser du mange problemer senere i livet, du får litt luft, sol og regn på kroppen, pluss at du faktisk blir en bedre gamer, snakker av erfaring!, mange timer foran pcen blir det stive ledd av,posete øyne osv osv, en rask times trim løser det, såe for bedre highscores bruk en liten time på et eller annet :D win/win situation :D

Lenke til kommentar

Nå begynner desverre snart skolen igjen, da må jeg til byen hver forbanna dag. Blir plenty med mosjon for meg det. Sikkert sånn klassisk et klasserom per fag også. Om jeg har max uflaks, er sikkert flere av klasserommene i 4-5 etasje. Vet ikke om jeg kan få lurt til meg heiskort, selv om det ofte betyr stress det også, da alle vil ha kortet ditt..

Lenke til kommentar

En ting er et par timer pr dag med gaming, en annen ting er å komme på en ekstrem doku om wow-gamere som ikke har sett sollys på et par uker.

 

Jeg fikk 6er i gym før, nå får jeg treer etter ett år med gaming(2 timer pr dag. Regel i huset...) Er ute utenom det...

 

Eg sitter inne hele dagen omtrent å spiller. Eg hadde femmer i gym ;)

Ja men så drikker jeg en stor flaske cola til dagen++

Lenke til kommentar

Gjør som meg! Stikk ut og klatre på potensielt skadelige strukturer.

Igjen: Hva i huleste har du putta i spliffen din?

 

 

NEI det er IKKE farlig å sitte inne å spille hele dagen, clueless moronic gudbjørn.

Selvfølgelig er det farlig (i ordets rette forstand) å sitte inne og spille hele dagen. Hadde du byttet ut "hele dagen" med "2-3 timer" tror jeg færre ville ansett deg som stein galen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...