sigurd731 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Hei har tenkt meg å kjøpe cooler master v8 til prossesorn min Det jeg lurte på er om jeg må ta ut hovedkortet av pcen på mitt antec 1200 eller om jeg bare kan ta av bakpanelet og sette det rett inn.Må jeg kjøpe kjølepasta seperat eller følger det med? Hvis noen vet om noen andre prossere jeg heller burde kjøpe er det bare å si ifra Endret 1. august 2010 av sigurd731 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) På sidene til Antec står det: CPU cut-out allows for easy installation of CPU coolers Så det skal holde å ta av bakpanelet. edit: på bildene jeg har sett, ser jeg ikke noen luke til kjølerfeste... Sjekk i kabinettet ditt, om det ikke er noen luke der CPU kjøler skal festes på baksiden av hovedkortet må du ta det ut. Det følger med en liten prøve med kjølepasta, så det trenger du ikke kjøpe i tillegg... V8 er en veldig bra kjøler og kan anbefales billig er den og. Endret 1. august 2010 av Kakeshoma Lenke til kommentar
sigurd731 Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Det er en luke på baksiden så jeg kommer til holdene Tusen takk for svar ;P Endret 1. august 2010 av sigurd731 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå