morpheus86 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg skal kjøpe meg Barton 2500 som jeg skal clokke til 3200. derfor trenger jeg noen tips om cpu kjølere som er stille om samtidig kjøler godt. jeg trenger også en ny power som er over 400W og som bråker lite. Noen tips om Power og CPU kjølere???? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 psu.. kjøp en eller annen med to vifter og kjør begge ned på 5/7v. ingen forskjell i "ytelse", men lydnivået synker betraktelig. cpu.. vannkjøling. enkelt og greit. Lenke til kommentar
morpheus86 Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Men vannkjøling er dyrt.....trenger en vifte som kjøler godt og er stille....er det mulig????? Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Enermax Whisper Series er ekstremt stillegående. Det er også Zalman sin PSU og Thermaltake 480W Xaser Ed. psu. Og stillegående kjøling som kjøler godt... Vannkjøling som Psilocybe sa, eller en SLK900 eller Swiftech ribbe (den nye med plass til større vifter) med en 92mm Papst vifte kjøler overlegent, og bråker ikke stort. Det blir fort dyrt da. Kommer fort opp i 800 kr liksom. Lenke til kommentar
morpheus86 Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Takker for hjelpen, men noen tips på hvor jeg får kjøpt disse tingene....internetbutikker??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå