el_cash Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg bestilte i juni en Panasonic 50" Plasma-TV TX-P50G20E fra MPX som jeg med rabatt får for ca 11.500,-. Problemet er at leveringen stadig blir utsatt, og nå står det "28.aug.2010 (Ubekreftet dato)". Utålmodig som jeg er vil jeg nå avbestille, og heller handle et annet sted. Ser at NetOnNet har tven til omtrent samme pris med kommentar "Leveres omgående". Men så er det den nagende tvilen, da... Kanskje jeg kan få tak i noe annet og bedre, som er tilgjengelig et sted nå? Relevante data: Størrelse 46" til 50", sitter ca 3 meter fra tven. Pris: 10-14 000,-. Specs: bra bilde i relativt lys stue, innganger og duppeditter vil nok uansett holde til mitt bruk. Skal koble til pc via hdmi for filmavspilling, ellers digital kabeltv (Get). Utifra dette, burde jeg hoppe på tilbudet til NetOnNet (hvor jeg ikke har noe tidligere kundeforhold, og ikke helt kjenner...), finnes den i butikk noe sted på Østlandet (Oslo) - eller bør jeg vurdere en helt annen tv, som er tilgjengelig nå? Hva ville du gjort? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Utålmodigheten tok et skikkelig balletak på meg, så det endte med at jeg ringte for å dobbeltsjekke lagerstatus og bestilte deretter denne. Så får vi bare håpe at det var et godt kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå