GRØNÅS Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Det er veldig få som gidder å joine #diskusjon.no på Efnet. Hvorfor? Og hvis du ikke visste om dette, så joine da vel! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 I mitt tilfelle fordi jeg sjeldent bruker IRC. Og hvis jeg vil prate med noen på forumet prater jeg til de på PM/Facebook/msn. Lenke til kommentar
Kjøttball Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 I mitt tilfelle fordi jeg sjeldent bruker IRC. Og hvis jeg vil prate med noen på forumet prater jeg til de på PM/Facebook/msn. Det han sa. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hvis en irc-kanal har lite aktivitet er det uten unntak fordi brukerbasen suger. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Brukte irc djevelsk mye på midten av nittitallet. Men det er avhengighetsskapende og binder deg til skjermen i flere timer - man må liksom følge med på masse irrelevant pjatt Mye bedre å chille her. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det er veldig få som gidder å joine #diskusjon.no på Efnet. Hvorfor? Og hvis du ikke visste om dette, så joine da vel! Jeg visste ikke at det fantes noen Diskusjon.no kanal på EFnet. Reklamer mer for det på siden. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvis en irc-kanal har lite aktivitet er det uten unntak fordi brukerbasen suger. Sier du det samme om forum med få medlemmer? Eller arbeidsplasser med få ansatte? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 [21:46] [info] Server found, connecting... [21:46] [info] Connected; logging in... [21:46] [Notice] -- *** Doing reverse DNS lookup... [21:46] [Notice] -- *** Connecting for ident request... [21:46] [Notice] -- *** Reverse DNS reply received. [21:46] [Notice] -- *** Doing forward DNS lookup... [21:46] [Notice] -- *** Forward DNS reply received. [21:46] [Error] Connection to server irc.efnet.no (port 6667) lost: The remote host closed the connection. [21:46] [info] Trying to reconnect to irc.efnet.no (port 6667) in 10 seconds. [21:46] [Notice] -- *** Ident request failed: Timed out [21:46] [error] Closing Link: ANiftyNin[[email protected]] irc.efnet.no (Sorry, you must have ident to connect) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 [21:46] [error] Closing Link: ANiftyNin[[email protected]] irc.efnet.no (Sorry, you must have ident to connect) Les dette, eller velg en annen server. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Sier du det samme om forum med få medlemmer? Eller arbeidsplasser med få ansatte? Det er fullt mulig å ha mye aktivitet med få brukere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Om jeg skal bruke en kanal for dette forumet, velger jeg heller den gamle. Antar det fortsatt henger en gammel brukerbase på den. Evt. den vi oppretta da SO forsvant, om den fortsatt lever. Uansett, jeg idler på DALnet 24/7. Tviler på at jeg blir noe mer aktiv om jeg hopper på EFnet igjen. Og gjør jeg det, er det hovedsaklig kun pga. #Elgolf. #Moped og #Motorhispania ligger vel brakk antar jeg, og regionale og nasjonale kanaler er jeg i grunn lei av. Når man ikke har vært der på en stund, har brukerbasen forandret seg såpass at man ikke husker noen, og man blir heller ikke gjenkjent. Samt at den harde kjerne ofte er verre å komme inn i enn SO#. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 5 brukere på #hw.no på Undernet, ser jeg. Ingen på #diskusjon.no. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 #diskusjon.no har vel 12 brukere, evt. 10-11 brukere og 1-2 bot(er) pålogget da jeg var innom i sted og sa mitt "meh" før jeg stakk tilbake til #Elgolf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå