Jan1991 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Har nå bestemt meg for en ny bærbar PC, og jeg får bestille via firma, så jeg får altså 25% avslag. Dette gjelder dog kun mpx.no, og jeg er ikke særlig oppdatert på hva som vil være det beste valget. Jeg tenkte en maks pris på 10 000 kr. Så hvis dere leiter, så kan dere søke i prisklassen opp til 14 000 kr, for jeg får jo 25% avslag, og da betaler jeg jo 10500 kr (noe over det vil jeg ikke gå). Har drivet å kikket på poster rundt omkring her, og mange fører til Asus G73JH og HP Envy 17. men de er jo i 10K klassen for de billigste versjonene. Er de fortsatt det beste hvis du velger de "dyrere" versjonene av f. eks Envy 17 og G73JH? Og er det verdt å oppgradere fra HD+ til Full HD. VIl du merke stor forskjell? Pcn må minimum ha 17'' skjerm. Jeg har blitt kalt inn i militæret nå, så kommer til å starte med en del gaming da, av ytelseskrevende spill most likely, og også fortsette med det når jeg studerer. Hovedtanken er også å ha en pc jeg kan ha når jeg begynner med studier etter militæret (altså en pc jeg kan ha i 3-4 år og at den fortsatt skal funke greit). Har også sett litt på Envy at den er fryktelig varm, stemmer det? Kan ikke ha no pc som jeg brenner meg på! Så hvilke pcer vil jeg bli mest fornøyd med? Takker så meget for alle svar jeg får! Skal inn i september, så det er ikke noe kjempe hastverk med pc, men hadde vært greit å ha ting på plass før jeg drar inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå