IkkeSåPro Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 jeg har plugget i tastaturet i min pc men når jeg skrur på pcen og alt er fint, ingen ting er anderledes med loggin screen, men når jeg kommer inn begynner ikke g11 tastaturet mitt og lyse, og virke. men det funker på andre pcer i huset her. og dette er litt rart for på min data står den som unknown device under enhetsbehandlig. og når jeg prøver og oppdatere driver står det at den nyeste drivern er alerede instalert, og nåpr jeg søker etter programvare står det, programmvare kan ikke instaleres. jeg trenger hjelp! MVH Andrè Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ofte følger det med en disk du kan installere driver fra, sjekket om det er tilfelle med ditt tastatur? Hvis ikke kan du jo gå inn på produsentens hjemmeside, og se etter driver der. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ble drivern og programvaren installert før du plugget i tastaturet? Jeg har ofte opplevd at om man ikke gjør dette, vil ikke tastaturet funke, og man blir nødt til å installere driveren og programvaren på nytt, samt benytte en ny USB-port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå