knosemjau Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 hei, vi bruker ice.net mobilt bredbånd på hytta. i sted ble min samboers "stedsfilter" på youtube foreslått svensk, nå skjedde det samme med min. hun hadde ikke stedsfilter fra før, jeg hadde den norske. trykket bare på "ok" uten å tenke meg om, typisk nedsløva windows-bruker. er det ice.net som gir svensk id i norge?? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Har dere ikke bare vært koblet opp mot en svensk basestasjon? Lenke til kommentar
knosemjau Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 hytta ligger ved sjøen i hordaland. skikkelig god langdistansedekning i så fall. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Da du sikkert bare fått svensk IP-pool fra ICE. Lenke til kommentar
knosemjau Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 er ikke det litt snodig? jeg vet jo ikke om dette betyr noe i praksis. men jeg vet at jeg ofte ikke får sett filmer på youtube eller blir stengt ut fra noen andre sider som folk poster på facebook mens jeg er i utlandet. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Her kan du sjekke hvor ipadressen du har nå, hører hjemme. Kjipt om en skulle bli sperret ute fra NRK eller annet Lenke til kommentar
knosemjau Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 takk for lenken! "Nordisk Mobiltelefon AB, NORWAY" - regner med det var en midlertidig glipp. takk for alle kommentarer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå