Gå til innhold

Desire på Froyo - del deres meninger her!

Anbefalte innlegg

Da er vi altså oppe og går på Froyo.

Del deres erfaringer her. Hva liker dere best med den nye oppdateringen?

Jeg vil først og fremst si at den har blitt urovekkende mye kjappere på nettet, jeg tror faktisk jeg aldri har hatt en telefon som laster sider så fort som Desire gjør nå...

Ellers var lommelykten en fin ting, savna en skikkelig en :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan nå i tillegg til opplåsningsmønster velge 4 sifret kode eller et vanlig passord..

Man kan også velge etter hvilken tid telefonen låses!!! :new_woot:

Nice! så det nå.

For dog bare flyttet noen programmer over på minnekortet, samt at den automatisk installerer på telefonen fortsatt...

edit: Fant ut av det, oppdaterte en hel del programmer, og da kunne de flyttes, tydeligvis en støtte som må implementeres i programmene

Endret av kristoly
Lenke til kommentar

etter jeg installerte 2.2 sluttet camera å fungere. Kommer ikke inn på kamera appen (går bare rett tilbake til homescreen). Hvis jeg starter noe annet som prøver å bruke kamera funksjonen (f.eks barcode scanner) så force closer den

Noen andre som har samme problemet?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt noe kamera problemer nei, har du prøvd å kjøre taskkiller på den?

Eventuelt, gå inn på der du administrerer applikasjoner, velg kamera, og velg fjern data, se om det hjelper

Det er forøvrig bare noen programmer som kan flyttes til minnekortet, flere etterhvert som de blir oppdatert for det.

Lenke til kommentar

Hvordan flytter man programmer til SD-kort? Det er ikke mulig å trykke på den knappen her, den er grå og deaktivert.

Dette er bare støttet av apps som har lagt inn støtte for det. Endel har støtten, mange har den ikke. Det kommer nok flere og flere apps med støtte for dette nå.

Jeg liker det jeg ser så langt. Eneste negative er at jeg synes at settings-widgetsene til HTC er blitt stygge (de som styrer WLAN, GPS osv). Likte best når de var grå/monochrome.

Lenke til kommentar

Man kan nå i tillegg til opplåsningsmønster velge 4 sifret kode eller et vanlig passord..

ser dette! men, prøver å legge in pin kode som skjermlås, men når jeg skrur av skjermen og på for å teste så er det ingen mønster eller pin kode:( er egentlig litt avhengig av dette, da jeg har sendt en del ufårståelige meldinger uten dette på hehe

Lenke til kommentar

ser dette! men, prøver å legge in pin kode som skjermlås, men når jeg skrur av skjermen og på for å teste så er det ingen mønster eller pin kode:( er egentlig litt avhengig av dette, da jeg har sendt en del ufårståelige meldinger uten dette på hehe

Du må velge at den skal låse med en gang...

Lenke til kommentar

Jeg ser at det ikke er mange applikasjoner som kan lagres på minnekort ennå. jeg går ut i fra at det vil komme etterhvert nå som Froyo er ute. Det hadde vært fint å vite hvilke som kan lagres etterhvert de kommer. De jeg vet om så langt er:

- Barcode scanner

- Google sky map

- Opera mini

- Rockplayer

- Springpad (notater)

- Talking parrot (for min 8-årige datter :!: )

Noen flere gode programmer?

Lenke til kommentar

etter jeg installerte 2.2 sluttet camera å fungere. Kommer ikke inn på kamera appen (går bare rett tilbake til homescreen). Hvis jeg starter noe annet som prøver å bruke kamera funksjonen (f.eks barcode scanner) så force closer den

Noen andre som har samme problemet?

Akkurat samme som skjedde her og :thumbdown:

Ikke finner jeg noen knapp/kommando for å flytte apps over på minnekort heller. Dere som har denne, hvor er den lokalisert?

Lenke til kommentar

Hei

Noen som har rootet sin Desire med unrevoked og som kan forklare meg hvordan jeg får installert oppdateringen? Må jeg unroote først for å få dette til å fungere, eller er det noen snarveier?

Edit: Det gjør ingenting om jeg mister root forresten, var bare en test uansett.

Endret av snowroller
Lenke til kommentar

Jeg oppdaterte min via OTA, og det gikk greit. Kamera fungerer som før, men har jo nå åpenbart støtte for 720p.

Det som derimot ikke er helt bra, er at selv om mine installerte programmer fremdeles er der og fungerer, så vises de ikke lenger i listen under "Downloaded" i Market-appen. Det vil si, det ligger ett program der, og det er Google maps. Hvis jeg manuelt søker i Market etter et av de programmene jeg har installert, så kommer det opp som "Installed", så det er nok bare en snodig (men skikkelig irriterede) glitch i Market-appen. Hvis jeg går inn i den nye appmanageren (via Settings), så kan jeg se de programmene jeg har lastet ned under "Downloaded"-taben, men altså ikke via Market.

Noen andre som har dette problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...