Gå til innhold

r det lov å runke som muslim?

Gjest Gjest2222222222

Anbefalte innlegg

Egentlig så burde denne vært på religionsforumet. Ikke skjønner jeg at den skal komme under ting man trenger å gjesteposte for heller. Men jeg er for lat til å rapportere nå.

Hvis trådstarter poster under religion så tror jeg h*n vil få bedre svar. Det handler tross alt om religion. Ikke seksualitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er FEIL i følge kristendommen, ekte kristne og ikke en av de fake kristne som bare følger de reglene du liker best følger dette.

Man kan ikke renne sykkelen ned bakken uten å ha trillet eller syklet sykkelen opp, det er nettop dette de falske kristne gjør.

Se denne videoen!

http://www.youtube.com/watch?v=x45EOzMJA5o

Er han karen her seriøs? I så fall må jeg begynne å se like rart på vestlig religion som islam... :sick:

Lenke til kommentar

Flyttet til Religion. Du vil ha mye større sjangs for å få spørsmålet ditt besvart her. Dersom du fortsatt ønsker å poste anonymt, kontakt en Administrator og hør med han om du kan få en anonym brukerkonto dersom du har en fra før av du vil.. forholde anonym.

Lenke til kommentar

YUSUFALI: And those who guard their chastity,

PICKTHAL: And those who preserve their chastity

SHAKIR: And those who guard their private parts,

YUSUFALI: Except with their wives and the (captives) whom their right hands possess,- for (then) they are not to be blamed,

PICKTHAL: Save with their wives and those whom their right hands possess, for thus they are not blameworthy;

SHAKIR: Except in the case of their wives or those whom their right hands possess-- for these surely are not to be blamed,

YUSUFALI: But those who trespass beyond this are transgressors;-

PICKTHAL: But whoso seeketh more than that, those are they who are transgressors;

SHAKIR: But he who seeks to go beyond this, these it is that go beyond the limits--

Hvis du bruker kjønnsorganet ditt utenom når du har sex med konene dine (flertall) eller voldtar de kvinnelige slavene dine (those whom their right hands possess), så går du over grensen.

Videre kan vi høre at onanering er veldig risikabelt i følge en muslimsk lærd. Spesiellt for kvinner, siden disse kan ødelegge jomfruhinnen sin og derved bli beskyldt for å drive hor - noe som kan føre til at jenten drepes av familien eller blir pisket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...