ListeKlovnen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Hei og hei! For et par minutter siden nå spilte jeg Free-for-All på Estate mens kompisen min så på. Jeg og en annen har på en måte en liten kamp om den "garasjen" som er der! Idet jeg klatrer opp den lille stigen som er midt i garasjen, streifer jeg tilfeldigvis over et lik som ligger der. Da ser jeg at fjeset liggnet veldig på Shoop-da-Woop! Det høres crazy ut, men det er sant! Jeg blir da drept av en kar som allerede var der åppe. Jeg løper med en gang mot garasjen igjen, men kommer meg ikke levende opp dit før noen forsøk etterpå.. Da var ikke liket der. Jeg spiller på Ps3, og har aldri hørt om noe sånt før. Noen av dere som har erfart det? Hva er det? Er jeg den første? Jaja, takk og takk! Btw: Jeg fikk sett nok til å se at det var ordentlig animert og moderlert Endret 1. august 2010 av Liste klovnen Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 morsom du Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Noen som gidder å svare seriøst? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Er en comment der som sier: I SAW SHOOPDAWHOP FACE on a dead spetznas FOR REAL!!! it was friggin' awsm! Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Det er kameraten min sin channel Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hmh, eit problematisk problem. WHAT TO DO ? Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jepp. Men tror nok det hadde vært dokumentert på youtube dersom det hadde eksistert. 1 Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 En gang må jo være den første. Alt skjer ikke på youtube btw Jeg har en teori om at det kanskje var noe textures feil som gjorde at jeg så øyneballen til liket, men det forklarer ikke munnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå