desnake Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hei alle sammen, vi har en katt som er veldig mye borte (VELDIG mye, 2-3 måneder av gangen) så da uroer vi oss og går rundt og lurer på om det har skjedd noe. Derfor lurer jeg på om det finnes en form for chip eller halsbånd eller noe som kan spores via GPS enten av eier selv eller vetrinær politi eller andre? (katten er hjemme igjen nå ) Og til dere som bare svarer for og si, det er sånn katter er det er helt vanelig. Vær så snill og bruk energien deres ett annet sted for jeg VET DETTE. Noen som vet noe om noe sånt? MVH Ofte urolig katteier Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Verdt en titt: http://www.gpscattrackers.com/ Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Hei alle sammen, vi har en katt som er veldig mye borte (VELDIG mye, 2-3 måneder av gangen) så da uroer vi oss og går rundt og lurer på om det har skjedd noe. Derfor lurer jeg på om det finnes en form for chip eller halsbånd eller noe som kan spores via GPS enten av eier selv eller vetrinær politi eller andre? (katten er hjemme igjen nå ) Og til dere som bare svarer for og si, det er sånn katter er det er helt vanelig. Vær så snill og bruk energien deres ett annet sted for jeg VET DETTE. Noen som vet noe om noe sånt? MVH Ofte urolig katteier Tviler på at verken politi eller veterinær vil holde utkikk etter hunden din. Det finnes peiler til hund (halsbånd) som du sikkert kan feste til en katt også. Hvor praktisk det er, vet jeg ikke. Spørsmålet er vel om du finner batteri som varer i flere måneder... EDIT: Fant en for katter, dog fremdeles med begrensinger i batteritid. Google-tips: katt+gps Endret 1. august 2010 av Blodsbaronen Lenke til kommentar
desnake Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå