Stalthy Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Heido! Tenkte at jeg skal kjøp Nintendo 64 og kanskje SNES. Er det noen mulighet for at jeg kan evt laste ned spill til N64 og SNES. Min far hadde noen spill før men de er ødelagte eller så har han kaste dem. Eller kan jeg kjøpe sånn SNES kontroller til USB. Finnes det noen mulighet for at det finnes til 64 kontrollere. Og vill det funke med emulatorer? Helst norske butikker blir så dyrt med frakt osv. n64 var billigst med frakt og pris og SNES var veeldig dyrt, er det noen norske butikker? Endret 1. august 2010 av Gaaz Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Du finner slike konsoller f.eks på qxl og finn. De ligger på rundt tusenlappen komplett. Emulator funker, men gir ikke på langt nær samme opplevelsen. Vet at det finnes en slik joystick med innebygd spill til C64, men har hørt at kveliteten ikke er all verden. Ville selvfølgelig selv gått for the real thing! Endret 1. august 2010 av Blodsbaronen Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Hmmm... tror jeg skal ha sånne kontrollere og usb konverter. men på ebay så var det veeldig dyrt for kontroller og koverter. Ble 60 - 70 dollar inkuldert frakt bare for SNES Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg har en Amiga-joystick med over hundre spill bygd inn, men vi snakker spill ala "Indian Joe und der Schatz der Inkas". Eller på norsk: Indiana Jones. Ikke akkurat all verden, med andre ord. Hva med en Wii? Det er umange SNES og N64-spill på Virtual Console for en billig penge, pluss spill fra en rekke andre konsoller. I tillegg tar den Gamecube-spill, i tillegg til Wii-spill selvsagt. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Jeg har en Amiga-joystick med over hundre spill bygd inn, men vi snakker spill ala "Indian Joe und der Schatz der Inkas". Eller på norsk: Indiana Jones. Ikke akkurat all verden, med andre ord. Hva med en Wii? Det er umange SNES og N64-spill på Virtual Console for en billig penge, pluss spill fra en rekke andre konsoller. I tillegg tar den Gamecube-spill, i tillegg til Wii-spill selvsagt. Tror ikke at det blir WII, har PS3 og PS2 og min bror har XBOX 360. (tror heller ikke at jeg får lov til å kjøpe noe mere av spill konsoller av min mor ) Har bestemt meg for at jeg skal kjøpe slike kontrollere (ikke noe men). Må bare finne en billig pris orker ikke å putte i så mange hundrelapper. Dessuten så skal jeg ha et 8 GB Memory kort til PSP'en min + Pandora batteri (fant et på DX til c.a 7 dollar xD) UPDATE : Ser også etter et memory kort til PSP Phat. det billigste jeg har funnet koster 200 kr er ikke allverden men om noen ser noe billigere så send PM eller si det rett ut her ) (og den amiga kontrollen kan du bruke den på pc på alle spill eller bare på innebygde spill? og hvor mye koster den? + hvor fant du den) Endret 7. august 2010 av Gaaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå