Defender Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hepp, jeg er ute etter en MEGET god warcraft 3 clan, ala SK, IT etc., noen andre med meget høyt skill nivå der ute som også er ute etter klan? (Bør være over lvl 30). Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg er ikke i nærheten av 30 level! Men hvis dere vil ha en lærling... (Jeg har ikke spilt så mye på bnet heller, mest LAN) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 he, om du er over lvl 30 bør du jo bare kunne joine sk da? jeg fikk the frozen throne idag Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hepp, jeg er ute etter en MEGET god warcraft 3 clan, ala SK, IT etc., noen andre med meget høyt skill nivå der ute som også er ute etter klan? (Bør være over lvl 30). Heh. Jeg er kompis (i det virkelige livet ) med cl i IT, og han er da ikke så god. Har slått han opptil flere ganger Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hepp, jeg er ute etter en MEGET god warcraft 3 clan, ala SK, IT etc., noen andre med meget høyt skill nivå der ute som også er ute etter klan? (Bør være over lvl 30). Heh. Jeg er kompis (i det virkelige livet ) med cl i IT, og han er da ikke så god. Har slått han opptil flere ganger Narkoman? Nei han er ikke god han Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Fint! Da er vi flere som er enige Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 jeg fikk the frozen throne idag Heldigris! Venter fortsatt på ifra cædon... Noen som har fått TFT fra cdon her? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 jeg fikk the frozen throne idag Heldigris! Venter fortsatt på ifra cædon... Noen som har fått TFT fra cdon her? nei, det var ikke noe spesielt bra... Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 synes du ikke det var fett? frozen throne åpner jo for så utrolig mye mer action Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 vet ikke enda, var så mye irriterende: 1. Bare første helten får tp. 2. 5 sek tp delay. 3. Death Star Nerf 4. Om man f.eks. har tre potions of healing, så kan man bruke en per minutt, sånn er det med alle potions 5. Det er et altfor stort behov for wood nu... 6. Orginale Lost Temple er borte 7. altfor mange elendige maps, når jeg får "desert strike", så forlater jeg gamen med det samme. 8. Altfor mange latterlige navn. Wyvern- Wind Rider... Gyrocopter - Flying Machine. 9. "Wind riders" er alftor mektige til å være tier 2. 10. Crypt Lorden er ikke så mektig. 11. spellbreakers er spell immune + at de har sånn spell reversal :-? 12. alle ikonene er annerledes, så man må lære seg alle på nytt. unødvendig. 13. RoC musikken var bedre enn TFT musikken men jeg blir vel vant til det Lenke til kommentar
santaclaw Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hepp, jeg er ute etter en MEGET god warcraft 3 clan, ala SK, IT etc., noen andre med meget høyt skill nivå der ute som også er ute etter klan? (Bør være over lvl 30). ER du lvl 30? hva er battle.net nicket ditt? Alle norske high lvl folka er med i claner som jeg vet om. Hvorfor skrev du ikke denn posten på war3.no forumet eller kontaktet en av medlemene i en clan, det har vært mye bedre viss du er high lvl. Har ikke prøvde TFT. kommer heller ikke til å spille det noe serlig over battle.net. Patch 1.10 var ikke bra med den nye teleportalen, det sugde maxxx, de siste kampene jeg har spilt har blitt avgjort på grunn av at tp'en var så treg. Eekum bokum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå