Sandra-salamander Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Mulig det er feil plass, men spørr her.. Guttungen har vert så uheldig å slette "så langt han er komt" på Mario Kart på Nintendo DS, og dette spillet har han holdt på med i mange mnd. Så selvf. er det krise...! Er det noen mulighet for å gjennopprette??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Dessverre så er det ikke mulig å få gjenopprettet når det er slettet... Men syns selv at den funksjonen burde ha vært tilstede på DS grunnet det er (som regel) bare barn som bruker DS, og ofte ved feiltagelse sletter profiler etc... Lenke til kommentar
Sandra-salamander Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Ja, sant? Nå har jeg iallefall prøvt da........(tenkte meg det nesten, men lovte å spørre her..)så får han trøste seg med det. Krisen ser ut til å ha gått over for denne gang , og han er startet på nytt.... Ikke alltid så lett når man ikke er helt lesekyndig enda, og slettes ikke på engelsk iallefall... takk for svar! Endret 1. august 2010 av Sandra-salamander Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Men syns selv at den funksjonen burde ha vært tilstede på DS grunnet det er (som regel) bare barn som bruker DS, og ofte ved feiltagelse sletter profiler etc... Sier meg enig i det, hører ofte om slettede savegames. Dette er helt klart noe Nintendo burde vurdere. Da setter jeg tråden som "løst", Sandra Endret 1. august 2010 av LucarioX Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det kunne vært verre. Jeg slettet med en feiltagelse profilen på xboksen, så jeg slettet alt jeg hadde av lagringer i samtlige spill. Ops... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Den er kjiip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå