Quantium Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Jeg lurer på om noen her kjører snøscooter, hva de gjører og hva som er drømme scooteren.. Selv kjører jeg en Polaris Switchback 600 H.O Cleanfire med 130 hk ca. Til denne sesongen skal jeg handle ny scooter, en Ski-Doo Summit Freeride 800. Drømme Scooterern min er en lett Yamaha Nytro med turbo/ summit 4-takter med turbo Selv skrur jeg litt på scooteren, men det er kun med lette reprasjoner, ellers har faren min en kammerat som skrur på den Endret 1. august 2010 av datating Forandret emnetittel - trådstarter: skift gjerne igjen, men siden tråden virket "åpent" så satt jeg bare en generell tittel. :) Lenke til kommentar
Spotify Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Kjører en Ski-Doo MXZ X-RS 600 2010mod.. Går krute men kunne vært litt mere hester under huven. Kjører for det meste i sverige, og noen småturer derfra til norge innimellom. Har Svensk registrert scooter.. så viss jeg blir tatt for kjøring i Norge så mister jeg scootern vill jeg tro. Men jeg regner med nå at neste scootern jeg skal få meg blir en renegade 800.. Endret 2. august 2010 av Spotify Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Kjører mye snøscooter på jobben. Yamaha Venture TF Yamaha Viking Yamaha Venture MP Digg å kjøre, men må passe seg for alle turista i bakken Lenke til kommentar
baguett Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 akkuratt kjøpt en brukt Arctic Cat ZRT 600, så det skal bli masse leking i snøen til vintern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå