carmelita Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Bruker: Carmelita Deltakernivå: Pingle* Utstyr: Nikon D200, Nikkor 50mm F/1.8, Sigma 30mm F/1.4 og Sigma 50-150mm F/2.8 Tema: Uke 1 (1-8) - Følelser Uke 2 (9-15) - Musikkinspirert Uke 3 (16-23) - Uke 4 (24-31) - Ny by, ny skole, nytt hjem * Jeg senket nivået fra kandidat til pingle, og håper det går greit. Endret 10. august 2010 av carmelita Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 2. august - Find me? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Bra! Tror det hadde blitt enda mer effektfult om du hadde funnet en tettere skog. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Selvsagt. Dette var bare en nødløsning, for å teste ut om det går med fokuset. Jeg bare prøvde meg frem litt før jeg skulle være modell for noen andre. Sykt skummelt! Er ikke vant til sånt jeg. Iallefall ... jeg er på ferie nå, og har ikke kunnet ta noe særlig bilder (ikke sånne), så måtte bare poste det for å klare kvalifikasjonene til kandidat.. Fin idé, men ikke så bra gjennomført. Endret 6. august 2010 av carmelita Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 6. august - Sommer og skolefri Nyter (antageligvis) den siste sommeren med 8 ukers lang sommerferie. Neste år skal det jobbes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå