Kamuflasjelampe Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Må ha et bedre skjermkort i backup Pcen, og lurer da på hva som passer til en 360w psu. Vet at en 9600gt funker fint, da vil vel hd4850 etc funke også? Et 5 år gammalt 6600gt, som står i nå, blir i tregeste laget. Cpu er en gjerrig pentium 1.8ghz dualcore. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg regner med at hovedkortet har PCIe. HD 4850 krever 450 W PSU i følge AMD/ATI. Det kan gå, men jeg vil ikke anbefale det. Trolig blir det ustabilt. Med den PSUen ville ikke jeg tatt sjansen på stort mer enn et GT 240. Kanskje et GTS 250 ville gått men det kan jeg ikke love. Du må huske på at en 5 år gammel strømforsyning ikke er like god som en ny i dag. Lenke til kommentar
Kamuflasjelampe Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Jeg regner med at hovedkortet har PCIe. HD 4850 krever 450 W PSU i følge AMD/ATI. Det kan gå, men jeg vil ikke anbefale det. Trolig blir det ustabilt. Med den PSUen ville ikke jeg tatt sjansen på stort mer enn et GT 240. Kanskje et GTS 250 ville gått men det kan jeg ikke love. Du må huske på at en 5 år gammel strømforsyning ikke er like god som en ny i dag. Tar sjangsen på hd4850 til 500kr. Om det ikke går vanker det ny PSU. Er ikke grom-pcen dette her, så ekstrem ytelse er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Kamuflasjelampe Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Da er kortet i hus, og det funker veldig bra. Har klokka opp CPU en smule i tillegg. GPU 110w + 65w cpu = 175w på 12v railen, som er ca 14,6 A. 12v rail på 18 A, så det er vel bittelitt igjen å ta av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå