sjokoen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Så jeg har nettop opdatert videokortet mitt og greier, til ati catalyst 10.7 tror jeg det var.. og etter jeg restartet pcen så ville ikke 1440x900 virke som den skulle, strakk seg ikke over hele skjermen, kunne heller ikke justere den over hele skjermen, sitter nå på 1400x1050 som strekker seg over hele skjermen.. noen måte å fikse dette på? ATI radeon hd 5800 series skjermkort versjon er 8.753.0.0 nå funker ikke starcraft 2 engang, var den som ville jeg skulle opdatere video kortet :S Endret 1. august 2010 av sjokoen Lenke til kommentar
sjokoen Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 da avinstallerte jeg driveren og la inn ati catalyst 10.3.. da funka 1440x900 igjen, og starcraft 2.. Lenke til kommentar
sjokoen Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Noen som kan hjelpe? nå begynte den igjen, ikke bare med 1440x900 men mange andre er også sånn at de ikke går over hele skjermen engang, kan ikke justere via skjermen.. det var jo fint ei stun etter jeg la inn den gamle driveren, men nå er det annerledes igjen Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Er det en stasjonær eller bærbar maskin vi snakker om her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå