Bullit Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Bruke du desse klokkene, eller tar du berre bielte av dei? Alle klokkene mine blir brukt for det de er godt for Akkurat denne klokka har ikke rukket å opparbeide seg så mange riper, men de kommer med tia :!: Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 fin klokke, men hvorfor er alt utenom klokka vått? ^^ Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 fin klokke, men hvorfor er alt utenom klokka vått? ^^ Tør ikke få klokka våt, den er jo bare vanntett til 200m Lenke til kommentar
handprint Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har vært treig med å importere bilder fra kameraet i det siste så fant ut at det kanskje var på tide. Her er 4 bilder fra Sjonafestivalen som jeg besøkte sist lørdag. Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Var ute på tur i går, der jeg prøvde å ta noen HDR og langeksoneringer av vann for første gang, her er resultatet HDR: Bildene er tatt med Canon EOS 400D, 18-55 og tamron 70-300. Konstruktiv kritikk hadde vært flott Endret 8. august 2010 av LaviX Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Men hvorfor i all verden tilter det siste bildet? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Men hvorfor i all verden tilter det siste bildet? Fint at noen bryter regler av og til. De to steinene og den høye bygningen skaper en fin balanse i en skrå verden 1 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Eg syns ikkje tiltingen gjer bilete noko, iallefall ikkje positivt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nå har jeg kommet hjem fra tur 1 Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nå har jeg kommet hjem fra tur og det var jammen meg bra bilder alle 4! 1 Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg prøver meg med lys. Meget vanskelig å kontrollere uten en skikkelig bakgrunn og liten plass. likte begge disse portrettene veldig godt Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 virker som bildekvaliteten på akam har økt mye etter mnd trådene har startet.. Flere i bloggen min 1 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Dei siste månadane har vore spesielt bra, ja. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 DeViSoR : Jeg kan bare håpe på å komme på ditt nivå en dag! Det er en fryd å se på bildene dine, og det skader heller ikke at motivet ditt kunne vært forsiden på et hvilket som helst Vogue-magasin heller Lenke til kommentar
# offline Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Det ble en liten fototur på søndags ettermiddag/kveld Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) En smule minimalistisk. Steinbunn Endret 9. august 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Ble svoger i helga - her er bryllupsdesserten: (E-P1 + CV Nokton 50/1.5 vidåpen + FL36R i taket) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Litt vel harde bokeh-sirkler på den Noktonen, kanskje? Er de penere nedblendet? Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Da blir de selvsagt kantete, pga rette blenderlameller. Blir ofte et mosaikkaktig mønster inne i høylys-sirklene på Noktonen når det er vidåpen (se på glasset til venstre), dette blir det mindre av når man blender litt ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå