Natrich Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Flotte farger Lynx! Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det siste der var fantastisk ole.e Flotte farger Lynx! Takker! Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Aaah - endelig ferie, seint men godt! Her er noen roadshots fra høyfjellet på veien nordover fra Vestlandets hovedstad - når man har vokst opp på en temmelig flat øy på Trøndelagskysten, er slike landskap fascinerende! Her er et fra Tindevegen, tidlig, tidlig om morgenen - så vidt det er nok lys til å fotografere håndholdt: Tindevegen ned til Turtagrø, der man møter Sognefjellvegen - og så bærer det oppover igjen på den veien...: Sognefjellsvegen: Når man endelig er fremme i trivelige Trøndelag, er det godt å dra på hytta, slenge prammen på vannet med noen stein oppi, og slappe av mens den trutner etter å ha ligget og tørket nesten et år : Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg er litt fasinert av den solsikken som stikker opp av jorda rett utenfor huset. Bare den som er der, står helt alene i sola Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Uvanlig mange på kort tid fra meg nå. Siste bildet på en stund, jeg lover Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 M/S Bitihorn Godt at det er noen fornuftige fotografer her på forumet da Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) En stund siden siste gang,mye jobbing. Nytt redigerings-program,skjerm og jeg like grønn som alltid,så hvordan ble resultatet Er ikke bare jeg som synes svaner er interessante. Endret 6. august 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Godt at det er noen fornuftige fotografer her på forumet da Noen må det være Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Skjøt dette ut gjennom bilvinduet, måtte nå en ferje. Ellers hadde jeg vel tilbrakt noen timer på stedet.. Etter torden Det var veldig undereksponert, men fikk da frem flere detaljer i lyset/strålene. Baksiden av medaljen er jo støy, men ikke mere enn at jeg kan leve med det. Endret 6. august 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 KSolfjeld : Nydelig bilde! Støyen er overhodet ikke noe problem her. Det viser nok en gang at de beste bildene ofte kommer mer eller mindre tilfeldig Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg synes slik himmel passer med litt støy i skyene. Gir de litt tekstur. Min mening, så klart. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Et bilde til fra onsdagens fotoshoot; det begynte å bli veldig kaldt; gjenspeiles også litt i bildet. Tittel: On waves Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ellers ser jeg at kaian satser på RGB-bilder for tiden. Er en del av den softingen der pga lav kontrast på full blender? Mykt og fint i alle fall. Jeg så ikke spørsmålet før nå, (og jeg måtte sjekke exif og bruke huet for å forstå rgb-kommentaren ) Ja, det objektivet er ekstremt soft helt åpent, og det kan ikke blendes ned etter at jeg slapp det i gulvet i vinter. I pp er bildet skarpet opp litt. Hadde jeg fått fokus fire millimeter nærmere, så hadde det vært veldig bra. Takk for kommentar! Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Tok dette i hagen, hadde hjelp av en 430EX gjennom en hvit paraply Endret 7. august 2010 av tomme86 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Tok dette i hagen, hadde hjelp av en 430EX gjennom en hvit paraply Vakkert, men litt kalde fargetoner? (jeg er veldig ivrig på kalde toner selv, men siden man her prøver å antyde sollys tror jeg det hadde gjort seg med litt varmere toner). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå