Anew Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) "Køler" nesten like mye som når jeg tråkker til med turbodieselen min denne her! Whoa! Vickers VC10? Tenker man kjenner den ganske godt i mellomgulvet også... Endret 31. august 2010 av Anew Lenke til kommentar
TGB Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ikke helt av samme kaliber som Ole(Cruel) sitt siste, men håper det faller i smak. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 litt composite fra meg og Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 litt composite fra meg og Den var kreativ :yes: .. fine fargekombinasjoner. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Da er semptember tråd oppe Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Fikset meg jallabakgrunn. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Litt vel mjukt, ellers fint. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ikke skarpt nok? Jeg croppet, forminsket, fjernet to kviser jeg hadde på bildet, og skarpet bittelitt. Er meget skarp på denne skjermen her. Riktignok en litt billigskjerm jeg er på nå, men men. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det er skarpt nok, men du har mere hudsofting på ett bilde enn bildene til meg, devisor og TGB tilsammen har postet i denne tråden. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Det er ikke noe softing der. Har ikke gjort annet enn beskrevet over. Du kan da latterlig se et par småkviser rett under leppen min, arr på nesebroen i øyehøyde og litt skjeggstubb til høyre for hånden. EDIT ADD: Spurte en annen bekjent av meg og han sier samme som du; lagt på litt ekstra. Merkverdig... Dette får jeg vel undersøke nærmere. Endret 1. september 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Det er ikke noe softing der. Har ikke gjort annet enn beskrevet over. Du kan da latterlig se et par småkviser rett under leppen min, arr på nesebroen i øyehøyde og litt skjeggstubb til høyre for hånden. Lette å se for deg som vet at det er der. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Så sant så sant. Skuffendes. Får prøve å ta nytt bilde ikveld når madammen kan assistere, så får vi se. Måtte ta det selv sist gang og det tok sin tid. Kanskje filteret mitt trenger en rens? EDIT ADD: kan legge til at to andre bekjente av meg, som lever av foto (i utlandet) nevnte dette også på to andre bilder jeg tok samme dag. Så dere er ikke de første. De også uten bruk av portraiture. Endret 1. september 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kanskje filteret mitt trenger en rens? Filter? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det er skarpt nok, men du har mere hudsofting på ett bilde enn bildene til meg, devisor og TGB tilsammen har postet i denne tråden. Hva? jeg bruker da aldri hudsofting Alle modeller har naturlig pen hud Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Filter? Savner et Mythbusters-klipp - "Well, there's your problem!" Hva for et filter? Og hva for en blender? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tenkte UV-filteret. Var vel F/14? Er ikke på pcen med filene atm. LR/PS har bestemt seg for å slette exif, virker det som (http://regex.info/exif.cgi?url=http://img714.imageshack.us/img714/4962/img5652o.jpg) Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 UV-filter i studio? Psst! UV-filter er ikke så lurt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det var kanskje litt liten blender - så det ble soft på grunn av diffraksjon. Hvis du hadde blitslys som traff UV-filteret vil dette forårsake flare, dårligere kontrast og softness. Hadde du attpåtil møkk på filteret, så vil dette lyse opp når det treffes av blitslys og gjøre kontrasten enda dårligere. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Har du hentet inn endel i etterbehandlingen ? Feks mye recovery negativ exposure etc? Grunnen til at det ser så soft ut er jo pga ingening har noe spesielt struktur. Det svarte er helt svart, og det hvite på skjorten er lysegrått og strukturløst. Høylysene i ansiktet er også litt gråaktige. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 @Anew: Det var en test av jallabakgrunn i stuen. Masse ark teipet sammen. Noe som funker fint så lenge bakgrunnen er lyst opp 100% så man ikke ser sømmene. Husker ikke innstillingene i LR. Beholder ikke originalfilene av bilder av meg selv. Har ikke allverdens av plass (1tb) og bilder av meg selv brukes kun på face. Får konkludere med at det var filterets skyld. Den har nå blitt renset og jeg får ta et par bilder neste uke når et par sexy tjeier kommer på besøk. Kanskje jeg får de foran kamera. Sender deg sikkert en PM med et bilde eller to, cruel, en gang. For å se om du ser noe hinting til det (softing) da. Back to topic, perhaps? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå