Gå til innhold

Akambrukernes bilder - August 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe softing der. Har ikke gjort annet enn beskrevet over. Du kan da latterlig se et par småkviser rett under leppen min, arr på nesebroen i øyehøyde og litt skjeggstubb til høyre for hånden.

 

EDIT ADD: Spurte en annen bekjent av meg og han sier samme som du; lagt på litt ekstra. Merkverdig... Dette får jeg vel undersøke nærmere.thumbdown.gif

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

Så sant så sant. Skuffendes. dontgetit.gif Får prøve å ta nytt bilde ikveld når madammen kan assistere, så får vi se. Måtte ta det selv sist gang og det tok sin tid.

 

Kanskje filteret mitt trenger en rens?

 

dontgetit.gif

 

EDIT ADD: kan legge til at to andre bekjente av meg, som lever av foto (i utlandet) nevnte dette også på to andre bilder jeg tok samme dag. Så dere er ikke de første.harhar.gif De også uten bruk av portraiture.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

@Anew: Det var en test av jallabakgrunn i stuen. Masse ark teipet sammen. Noe som funker fint så lenge bakgrunnen er lyst opp 100% så man ikke ser sømmene. laugh.gif

 

Husker ikke innstillingene i LR. Beholder ikke originalfilene av bilder av meg selv. Har ikke allverdens av plass (1tb) og bilder av meg selv brukes kun på face.

 

Får konkludere med at det var filterets skyld. Den har nå blitt renset og jeg får ta et par bilder neste uke når et par sexy tjeier kommer på besøk. Kanskje jeg får de foran kamera.

 

Sender deg sikkert en PM med et bilde eller to, cruel, en gang. For å se om du ser noe hinting til det (softing) da.

 

Back to topic, perhaps?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...