CFM Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) I disse klimadager... "Køler" nesten like mye som når jeg tråkker til med turbodieselen min denne her! Endret 30. august 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 :=) Det var et jævlig bra bilde! Hvordan i alle dager fikk du overtalt dama til å kle av seg på t-banen? Bakgrunn lagt på i post? Hehe.. det er en composite ja Lenke til kommentar
TGB Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) :=) Det var et jævlig bra bilde! Hvordan i alle dager fikk du overtalt dama til å kle av seg på t-banen? Bakgrunn lagt på i post? Hehe.. det er en composite ja Ser for meg dOppler snokende på t-banen på utkikk etter cruel Veldig bra bilde; men rimlight avslører at det hele er gjort i post. Endret 30. august 2010 av TGB Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Besteforeldre ved hyttebordet, mest synleg siste gongen dei satt der. (Ser nokon av deko med kalibrert skjerm eit gulskjer i bilete? Var meininga, men er heilt S/V på ein av skjermane mine.) Endret 30. august 2010 av Eksistensiel Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Not necessarily, om jeg hadde skutt det på location med blitzer ville ikke rimlighten nødvendigvis vært falsk Og det henger lamper på sidene i taket =) Kanskje jeg skal flytte en slik en over til rimlight siden også ? =) Det hadde jeg ikke tenkt på. Endret 30. august 2010 av cruelphotography Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Men takk for tilbakemeldingen i alle fall, har ikke vært så plaget med dette fenomenet på 17-55 f/2.8 objektivet mitt, 17-85 f/4-5.6 er nok litt mer utsatt... Det er det som er "problemet" 17-85 er kjent for CA,så man har lettere for å lete etter CA og da oppdages det fortere Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Besteforeldre ved hyttebordet, mest synleg siste gongen dei satt der. (Ser nokon av deko med kalibrert skjerm eit gulskjer i bilete? Var meininga, men er heilt S/V på ein av skjermane mine.) På min kjiiipe jobb-skjerm er det sort/hvitt, men skal sjekke på Eizoen når jeg kommer hjem... 1 Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Anelse gulskjær ja. Passer bra til bildet, likte det godt. Ukalibrerte skjermer har gjerne en kaldere fargetemperatur enn kalibrerte, så det ser sikkert mer nøytralt ut på en sånn. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Takktakk. Var meininga at det skulle vera litt gulskjær, men så var det knapt synleg på laptopen. Skal få meg kalibrerte skjermar, må berre ha peng. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Flere feriebilder. Disse er fra Haugesund, tatt under første dagen av Sildajazzen. Blank vegg Risøybrua Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Veldig bra bilde; men rimlight avslører at det hele er gjort i post. Ikke noe problem å plassere hårlyset/rimlight rett bak modellen med reflektorer på sidene feks. Endret 31. august 2010 av d0ppler Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Besteforeldre ved hyttebordet, mest synleg siste gongen dei satt der. Det var et koselig og stemningsfullt bilde, men jeg tror kanskje du hadde fått et sterkere utrykk om personene så på hverandre. Jeg ser ikke noe gulskjær på min kjipe arbeids-PC. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Det hadde gjedd eit anna inntrykk; er meininga at dei skal virka litt drømmande og melankolske, der dei skue ut over naturen for siste gong. Har fått ganske sansen for litt kremete svarkvitt bilete. Leik i studio idag: Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Besteforeldre ved hyttebordet, mest synleg siste gongen dei satt der. (Ser nokon av deko med kalibrert skjerm eit gulskjer i bilete? Var meininga, men er heilt S/V på ein av skjermane mine.) Var med min bestemor på "sin siste hyttetur"...., hun ble sittende å se ut et lignende vindu i timesvis, mye av tiden gikk også med på å mimre. Hytten ble påbegynt på slutten av 60 tallet....av bestefar, som parkerte tøfflene noen år tidligere enn bestemor. For meg er dette et STERKT bilde, nettop også fordi de nyter utsikten, slik jeg husker mine besteforeldre gjorde. Flott bilde med sterkt budskap ! Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Tusen takk, flott at det treff deg. Besto sa at ho ikkje følte det var deira lenger, og eg høyrte at dei to satt mykje å snakka om fortida. Eit sterkt bilete for meg og, men bilete er som oftast sterkast for fotografen. Takk, igjen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Var med min bestemor på "sin siste hyttetur"...., hun ble sittende å se ut et lignende vindu i timesvis, mye av tiden gikk også med på å mimre. Hytten ble påbegynt på slutten av 60 tallet....av bestefar, som parkerte tøfflene noen år tidligere enn bestemor. For meg er dette et STERKT bilde, nettop også fordi de nyter utsikten, slik jeg husker mine besteforeldre gjorde. Flott bilde med sterkt budskap ! Midt i blinken,de sitter og mimrer forgangne tider. Et likefremt bilde som viser livet gang på godt og vondt. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Fra småbåthavna med GF1 og SLRMagic 35/1,7 @ 1,7-2,0 sånn cirkus... Objektivet kostet bare 690kr. inkl. frakt. Morsom sak, men jeg holder meg til 20mm f/1,7. Lenke til kommentar
oldis Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Siste denne måneden for meg, syntes dette var litt morsomt... Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Eit særs godt bilete som verkeleg vekkjar kjensler hjå meg! Francis Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Fra småbåthavna Objektivet kostet bare 690kr. inkl. frakt. Morsom sak, men jeg holder meg til 20mm f/1,7. Fin stemning. Takk for overveldande ros. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå