Bruker-88036 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jo, det er jo sant det. At det er motiver i alt. Neste gang får dere prøve å være der når det salutteres, så får dere litt trykk i bilder av de moderne kanonene. Denne gangen var dere noen dager for sent ute. Den 19. august - kronprinsessens fødselsdag ble det saluttert. Salutt fra norske festninger Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Eksperimenterer litt med forskjellige farger i Lightroom Tara running by Dime a dozen, on Flickr Camera Nikon D90 Exposure 0.001 sec (1/800) Aperture f/7.1 Focal Length 95 mm ISO Speed 400 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ramla ned i et hull på min tur i skogen i går. Manfrotto stativet ble delvis ødelagt, og kamera fikk en smell. Kjørte en serie testbilder i dag for å se om optikken tok skade. Ser ut til å ha overlevd.. Triste greier.. Bildet er ikke oppskarpet i etterkant. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Du må behandle redskapen med respekt Ksolfjeld Soldogg fra dagens lille fjelltur: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Du må behandle redskapen med respekt Ksolfjeld Soldogg fra dagens lille fjelltur: Jada, du kan det der, Petteram...helt ekspert nå (Lest mange bøker på macro?) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Du må behandle redskapen med respekt Ksolfjeld Soldogg fra dagens lille fjelltur: Jada, du kan det der, Petteram...helt ekspert nå (Lest mange bøker på macro?) I grunnen ikke, bare knipset og knipset :!: Men skulle visst mer om soldogg Randi. Der er vel du ekspert? Hvilken er dette? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvilken er dette? Det er mange typer av den, men en vanlig er Drosera rotundifolia(Rundsoldogg), alle er "kjøttetende". (Alltid mye nyttig å finne på Rolv H. sine urtesider) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvilken er dette? Det er mange typer av den, men en vanlig er Drosera rotundifolia(Rundsoldogg), alle er "kjøttetende". (Alltid mye nyttig å finne på Rolv H. sine urtesider) Jepp, Drosera rotundifolia er riktig. (fikk vite i et annet forum) Lenke til kommentar
Con Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Prøvde meg på portrett fotografering for aller første gang i går Det var en spennende opplevelse! Og ga virkelig mersmak!! Her kommer en smakebit! (ikke skyt meg, er første gangen jeg prøver på sånt ) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Likte godt det første der...sinnadamen Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Var ein tur ved Skjellbreias utløp i dag for å ta bilete i samband med årsutfordringa mi. Like ved er det ei lita myrtjønn. Det ser ut for at hausten alt er på veg............. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Prøvde meg på portrett fotografering for aller første gang i går Det var en spennende opplevelse! Og ga virkelig mersmak!! Her kommer en smakebit! (ikke skyt meg, er første gangen jeg prøver på sånt ) Pene tenner Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Var ein tur ved Skjellbreias utløp i dag for å ta bilete i samband med årsutfordringa mi. Like ved er det ei lita myrtjønn. Det ser ut for at hausten alt er på veg............. Flotte farger...ja, det er høstfargene på vei, dessverre..... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ja, det er høstlig nå - my regn om dagen også. Men det er litt pent vær også ... Som her rett utenfor Gressvik. EOS 30D + Sigma 50mm f/1.4 @ 1/2500s; f/5,6; ISO 200 Et lite tips til de som ikke er veldig sjøvant, gå til venstre for rød påle. Ikke grønn. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ja, det er høstlig nå - my regn om dagen også. Men det er litt pent vær også ... Som her rett utenfor Gressvik. EOS 30D + Sigma 50mm f/1.4 @ 1/2500s; f/5,6; ISO 200 Et lite tips til de som ikke er veldig sjøvant, gå til venstre for rød påle. Ikke grønn. Vakkert og sommerlette farger der fortsatt.... Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Hunden min Luka i dag: D700 + 180/2.8 @ 2.8 Francis Endret 29. august 2010 av :Francis: Lenke til kommentar
oldis Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Eksperimenterer litt med forskjellige farger i Lightroom Jeg synes dette var bra, jeg. Så kan vi alltids si at du mangler detaljer i ansiktet rundt øynene. Men jeg har flatcoat selv jeg, vet at det utrolig vanskelig å få alt "riktig" med svart hund (bare å se på profilbildet mitt, det . Bildet gir et bra inntrykk av en hund med futt i! Og så synes jeg jo at det er pent som bilde også. Kunne godt hatt dette i en kalender, f.eks. Endret 29. august 2010 av oldis Lenke til kommentar
oldis Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Har hatt litt julekvelden her. Kjøpte nye EOS 7D og EFs 17-85 f/4-5.6 IS USM i helga Mye bruksanvisning å lese, bare noen raske tatt mens jeg satt og bladde i boka...: Plommetreet: Blomst i bed: Blomst i potte: Dette ser virkelig lovende ut. Liker det veldig bra, selv før jeg har fått prøvd det noe særlig. 17-85 kommer nok til å gå på den gamle 350D'en. EFs 17-55 f/2.8 IS USM er nok hakket hvassere, og kommer nok til å stå på 7D'en. Men jeg likte den ekstra rekkevidden opp til 85mm... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Dette ser virkelig lovende ut. Liker det veldig bra, selv før jeg har fått prøvd det noe særlig. 17-85 kommer nok til å gå på den gamle 350D'en. EFs 17-55 f/2.8 IS USM er nok hakket hvassere, og kommer nok til å stå på 7D'en. Men jeg likte den ekstra rekkevidden opp til 85mm... Du har noe kromatisk aberrasjoner på bildene,dem kvitter du deg fort med i et redigeringprogram. Hvis du liker rekkevidden på 17-85 kan du vurdere Canon 15-85 IS,den er bortimot like skarp som 17-55 IS men er ikke like lyssterk. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Et lite tips til de som ikke er veldig sjøvant, gå til venstre for rød påle. Ikke grønn. Ikke hør på tomsi ,sier en båtreparatør Endret 29. august 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå