Bjørnli Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 kjapp edit av ett bilde jeg tok i juli av bikja:p Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) TGB : Flott modellbilde, og jeg likte utvilsomt best den med farger. Bjørnli : Flott utrykk i bikkja. Er det en dvergpincher mon tro? Endret 2. august 2010 av d0ppler Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det er det vettu d0ppler Knallgod bikje, ville vanligvis ikke valgt en så liten hund, men fy f for en fin rase! bra gemytt generelt og morsomme som bare det Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 HQ: http://img826.imageshack.us/img826/4571/img2708l.jpg Bilderetning: 1 Dato og tid for siste filendring: 2010:07:31 17:59:43 Bildebeskrivelse: Opptaksutstyr produsert av: Canon Bildeopptak gjort med modell: Canon DIGITAL IXUS 110 IS Eksponeringstid: 0,0666667 Blendertall: 5,6 ISO-hastighet: 80 Lukkertid: 3,90625 Blenderåpning: 4,96875 Eksponeringsavvik: 0 Største blenderåpning: 2,96875 Målemodus: 5 Blits: 89 Brennvidde: 5 X-oppløsning i fokalplanet: 16393,4 Y-oppløsning i fokalplanet: 12284,2 Oppløsningsenhet i fokalplanet: 2 Målemetode: 2 Egendefinert gjengivelse: 0 Eksponeringsmodus: 0 Hvitbalanse: 0 Digital zoomverdi: 1 Motivtype: 0 Hva syns dere? 100% uredigert Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hva syns dere? - for tett utsnitt. Burde ikke kuttet midt på øret. - Lyset er hardt, for nært hodet og fra en uheldig vinkel som gir refleksjoner i øynene. Hvis det er den innebygde blitsen som er brukt, kan du rette på alle disse ved å holde ett hvitt papirark foran blitsen for å reflektere blitslyset mot en hvit vegg eller noe lignende. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Så tilfeldig en "dragonfly" idag og måtte ta noen bilder med makro. håper dere liker de. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hva syns dere? - for tett utsnitt. Burde ikke kuttet midt på øret. Helt uenig i dette. Utsnittet er bra, lyset er for hardt, men det kan funke til sitt bruk. Noe så sjeldent som et litt artig kattebilde. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Dagens rosebilde - El Areana, en gammel Geschwind-rose, en av mine favoritter: Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hva syns dere? - for tett utsnitt. Burde ikke kuttet midt på øret. Helt uenig i dette. Utsnittet er bra, lyset er for hardt, men det kan funke til sitt bruk. Noe så sjeldent som et litt artig kattebilde. Enig der Anew,skvatt til når kreket dukka opp på skjermen På en positiv måte vel og merke. Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Isolator fra et gammelt strømgjerde jeg snublet over på dagens tur. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) > Endret 3. august 2010 av Xtra Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 IKenneth, flotte bilder. Tror det siste ville blitt litt bedre uten den dominerende forgrunnen, det blir to fokuspunkt som konkurerer. Personlig tror jeg at jeg ville ha fjernet den helt. Ellers har du mange flotte bilder. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 IKenneth, flotte bilder. Tror det siste ville blitt litt bedre uten den dominerende forgrunnen, det blir to fokuspunkt som konkurerer. Personlig tror jeg at jeg ville ha fjernet den helt. Ellers har du mange flotte bilder. Takker. Mulig det. Derfor jeg tok det med andre bildet, den uten forgrunn. Her er et til, også med forgrunn Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Derfor jeg tok det med andre bildet, den uten forgrunn. Ah! Men med farger. Gi det den samme etterbehandlingen som #2, så kan det godt være jeg oppnår satori. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Derfor jeg tok det med andre bildet, den uten forgrunn. Ah! Men med farger. Gi det den samme etterbehandlingen som #2, så kan det godt være jeg oppnår satori. Siden det er deg Det bilde i portrett format ble slik p.g.a. dette: Har merket at dette kan skje når man stacker filter. Det ble 2 slike bilder, fikk lagd de to til de som jeg postet. Det med magenta fargene var slik, bare forsterket fargene litegranne Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 ole.e: #1 og #3 var bra, likte det siste spesielt godt. Men de oransje "lyskulene" nærmest det som er i fokus, hva er det egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå