Gå til innhold

Akambrukernes bilder - August 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange bra bilder her i tråden, beklager at jeg har liten tid til å kommentere for tiden, men håper det bedrer seg.

 

Noen bilder i 16:9 format fra en tur i kontraster rett før sola legger seg. Alle tatt med 5DII og Canon 70-300 og er jpg-utgavene fra kameraet, har ikke hatt tid til å mekke på RAW-filene enda. EXIF er i bildene.

 

"Window to life"

post-180428-1282639679,7834_thumb.jpg

 

"Alone"

post-180428-1282639747,4681_thumb.jpg

 

"Last light"

post-180428-1282640175,5434_thumb.jpg

 

"In the golden mirror"

post-180428-1282640400,021_thumb.jpg

 

"Diversity dressed in nightfall"

post-180428-1282640852,2857_thumb.jpg

 

.

 

Tor

Lenke til kommentar

Foto skal være gøy, regner med at det er ok med noe "art" her inni mellom som en del av mangfoldet. Noen enkeltbilder som fikk et lite snev av særbehandling:

Tor

 

Morsomme, litt annerledes bilder ja :yes:

 

Ja :) gøy å leke med bildene av og til, er bare fantasien som bestemmer egentlig. Blir litt som når jeg maler bilder.

 

Tor

Lenke til kommentar

Et par portretter med 35L og kun naturlig lys.

Synes det første ble litt mystisk perspektiv på (sannsynligvis pga objektiv er veldig nært modell). Begge tror jeg ville løftet seg om du hadde flyttet kamera 10-20cm lavere.

 

Ville gå veldig nærme med akkurat henne i det første. Hun er en god venn av meg, og skikkelig søt, så jeg ville ha noe litt annerledes. Grunnen til at jeg har valgt et så høyt standpunkt og ikke bøyd meg ned på bildene er at himmelen var dekt av skyer, og dermed ble helt hvit når ansikt ble korrekt eksponert. Og det er ikke fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...