Fotofashion Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nydelig bilde av bilen, Devisor :O) takk Lenke til kommentar
oldis Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Noen som vet hva de heter, de vokste i kanten av en bekk: Det er Tanacetum vulgare (norsk: Reinfann) Takk skal du ha, RandiA ! Lenke til kommentar
c-man Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Øst-Finnmark. Bor i Tana men tar mest bilder i Nesseby kommune. De stolpene er tatt innerst i Varangerfjorden. Ahh... gjetta litt på Sennalandet - men kunne ikke huske at det var en så tett samling av stolper der. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Mange bra bilder her i tråden, beklager at jeg har liten tid til å kommentere for tiden, men håper det bedrer seg. Noen bilder i 16:9 format fra en tur i kontraster rett før sola legger seg. Alle tatt med 5DII og Canon 70-300 og er jpg-utgavene fra kameraet, har ikke hatt tid til å mekke på RAW-filene enda. EXIF er i bildene. "Window to life" "Alone" "Last light" "In the golden mirror" "Diversity dressed in nightfall" . Tor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Vinranker i Toscana (Lensbaby, f/4) (Lensbaby, f/4) (Sigma 50-200) Endret 24. august 2010 av Slettet+789234 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Flotte bilder! Får lyst å dra på ferie nååå. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Da er det tilbake til feriebildene etter en haug med konsertbilder. 1 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 To bilder tatt med Nikon FG Isak - min hund Rose Ser bildekvaliteten ble litt dårlig samt fargegjengivingen, got a crapy scanner Lenke til kommentar
TGB Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nydelig bilde av bilen, Devisor :O) Må si meg enig her, bilbildet var fantastisk. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Fra skogsturen i dag: Dagens flue: Endret 24. august 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Foto skal være gøy, regner med at det er ok med noe "art" her inni mellom som en del av mangfoldet. Noen enkeltbilder som fikk et lite snev av særbehandling: Tor Morsomme, litt annerledes bilder ja Ja gøy å leke med bildene av og til, er bare fantasien som bestemmer egentlig. Blir litt som når jeg maler bilder. Tor Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Et par portretter med 35L og kun naturlig lys. Endret 25. august 2010 av ole.e Lenke til kommentar
TGB Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Et par portretter med 35L og kun naturlig lys. Synes det første ble litt mystisk perspektiv på (sannsynligvis pga objektiv er veldig nært modell). Begge tror jeg ville løftet seg om du hadde flyttet kamera 10-20cm lavere. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Mellom alle kundene er det godt å slappe av med litt flamoure Lenke til kommentar
TGB Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Mellom alle kundene er det godt å slappe av med litt flamoure Liker dette bildet veldig godt; original farge på bakgrunn eller redigert? Edit: Kommer til å stjele fargen og legge på green-screen bilder Endret 24. august 2010 av TGB Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Tok et par bilder av meg selv og redigerte til et bilde, syns det ble litt kult, dog litt skyggefeil som jeg måtte la forbli pga sofaen beveger seg når man sitter i den: Kult? (for jeg vet det ikke er at teknisk megakvalitet) Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Et par portretter med 35L og kun naturlig lys. Synes det første ble litt mystisk perspektiv på (sannsynligvis pga objektiv er veldig nært modell). Begge tror jeg ville løftet seg om du hadde flyttet kamera 10-20cm lavere. Ville gå veldig nærme med akkurat henne i det første. Hun er en god venn av meg, og skikkelig søt, så jeg ville ha noe litt annerledes. Grunnen til at jeg har valgt et så høyt standpunkt og ikke bøyd meg ned på bildene er at himmelen var dekt av skyer, og dermed ble helt hvit når ansikt ble korrekt eksponert. Og det er ikke fint. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Mellom alle kundene er det godt å slappe av med litt flamoure Liker dette bildet veldig godt; original farge på bakgrunn eller redigert? Edit: Kommer til å stjele fargen og legge på green-screen bilder det er orginal farge på bakgrunnen ja Skaffet med bruuuuun bakgrunn.. digge den. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Skikkelig pene bilder det der Petteram. Og gratulerer med bildet i Natur & Foto. :D http://www.naturogfoto.no/magasin/innhold/manedens-bilde/manedens-bilde Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Flere feriebilder. Denne gangen fra Farris ved Larvik. Håndstående ut i vannet Båttur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå