Petteram Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Skikkelig pene bilder det der Petteram. Og gratulerer med bildet i Natur & Foto. Så flott...forstår ikke hvordan du får det til.. Tusen takk begge to Må ha litt flaks også da :!: Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Pene bilder Petteram! Sigma 105mm?? Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Pene bilder Petteram! Sigma 105mm?? Nesten...Nikon 105mm AF-D Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Tusen takk begge to Må ha litt flaks også da :!: Noen har da bare så veldig ofte "flaks".... 1 Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Tusen takk begge to Må ha litt flaks også da :!: Noen har da bare så veldig ofte "flaks".... Blir mye kryping for å komme innpå dem da. Fått litt hullete knær etterhvert :!: Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Å legge ut macroer her, blir som å hoppe etter Wirkola. Men jeg er bare på dag 3 i macroens fascinerende verden. Det har dog vært overskyet og regn hver dag, så jeg har egentlig ikke hatt de beste forholdene. Paa Straa Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Jeg vil nå si at overskyet er et ganske så godt vær å forholde seg til når det kommer til insektskyting. Etter et regnskur kan det også være mye flott å skyte. Fint bilde forresten! Endret 23. august 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Å legge ut macroer her, blir som å hoppe etter Wirkola. Men jeg er bare på dag 3 i macroens fascinerende verden. Det har dog vært overskyet og regn hver dag, så jeg har egentlig ikke hatt de beste forholdene. Paa Straa Bra skudd det der Endret 23. august 2010 av Petteram Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Takk takk! Regn og overskyet er sikkert flott for macro. Men det har vært så fryktelig mørkt i tillegg! Har ikke lyst å gå over iso 400 for å få akseptabel lukkertid på de blenderne jeg ønsker å bruke. Men har nesten blitt nødt.. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Takk takk! Regn og overskyet er sikkert flott for macro. Men det har vært så fryktelig mørkt i tillegg! Har ikke lyst å gå over iso 400 for å få akseptabel lukkertid på de blenderne jeg ønsker å bruke. Men har nesten blitt nødt.. Kan fint gå til Iso 640 på D300 uten at det gir overvettes mye støy. Det er brukt på siste serien min og blender fra 9 til 14. Is0 800 bruker jeg i sjeldne tilfeller..... Lenke til kommentar
arela Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Noen fra tidligere i august En fishy sak I woke up early in the morning Og så to vinnere (mellomdistanse) Minna Kauppi og Carl Waaler Kaas Endret 23. august 2010 av arela 1 Lenke til kommentar
oldis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ute i regnet i dag, bjørnebæra trenger nok noen uker til: Utrolig vanskelig å treffe med skarphetsplanet, hjelper jo ikke akkurat når brillene går fulle av vregn og dugger ned. Mulig jeg burde gå ned på blender for å gjøre det litt lettere for meg selv. Her brukte jeg f/2.8. Lenke til kommentar
oldis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hvil i fred, det er deg vel unt..: 1 Lenke til kommentar
oldis Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Og et siste fra dagens tur i området rundt arboretet på Sandnes. Disse var vanskelig å få til å se skarpt med øynene, så jeg vet ikke helt hva som burde vært gjort her.. Noen som vet hva de heter, de vokste i kanten av en bekk: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Noen som vet hva de heter, de vokste i kanten av en bekk: Det er Tanacetum vulgare (norsk: Reinfann) Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Får vel fleske til med litt macro jeg og da. Er jo opptil flere Wirkolaer å hoppe etter her nå... Denne edderkoppen kom jeg over baki bushen her. Den var ikke stor, men til gjengjeld hadde den gjennomsiktige bein Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 flere bryllupsbilder.. tatt langt uti gokk 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Månen kom opp over bygg-åkrene i kveld. De er klare for innhøsting nå. (To av bildene er med 50D og to er med GF1) Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nydelig bilde av bilen, Devisor :O) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå