# offline Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 det nest siste var flott iKenneth. Takker IKenneth, likte godt bilde nummer 2. Håper ikke du satte deg på den benken for å hvile? Neida, jeg bare tuslet lett forbi med kamera i ene hånden og en is i den andre Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Eg leike meg fortsatt med SB-400, mens eg vente på lønning. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Flow. Endret 21. august 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Takker Ekstensiel og RandiA. Er nettopp kommet fra siste dag på Pstereo nå (tar tid å pakke og rydde sammen en mat-salgs-stand). Laster inn bildene fra bl.a. Dum Dum Boys sin konsert nå, men får ikke sett på dem ordentlig før jeg har fått sovet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Litt Sexy M.F. - har stort sett bare 50mm'en på huset for tiden. Ugress ISO 200, f/4, 1/200s Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Enda et sett med klokkebilder fra meg Sinn 556 Original strap Front by Dime a dozen, on Flickr Sinn 556 Original strap backview by Dime a dozen, on Flickr Sinn 556 Original strap sideview by Dime a dozen, on Flickr Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Pent arbeid med klokkene.. en konfirmant fra meg Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Foto skal være gøy, regner med at det er ok med noe "art" her inni mellom som en del av mangfoldet. Noen enkeltbilder som fikk et lite snev av særbehandling: "Running Up That Hill To Mama" (nei, er ikke på hodet) "Sjølvportrett i låglys" "Tidskvernå" "Ring Of Hope" “Wading In The Vidle Flowereng Looking For Budeiar" (Jærskinglish) Tor Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Foto skal være gøy, regner med at det er ok med noe "art" her inni mellom som en del av mangfoldet. Noen enkeltbilder som fikk et lite snev av særbehandling: Tor Morsomme, litt annerledes bilder ja Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Da har jeg fått gått gjennom bildene fra konserten med DumDum Boys på Pstereo i går kveld. Har forresten funnet ut at det er veldig OK å høre på musikken til gruppa/artisten mens man redigerer bilder fra en konsert med samme gruppe/artist. Så det ble en del Åge og Robyn i går, og DumDum idag. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Flotte konsert-bilder du tar, Ratleto..allsidighet i din fotografering Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Fett, jeg fikk se en aldri så liten tornado i dag når jeg var ute og kjørte. Den varte ikke lenge og den traff heller aldri bakken, men stilig var det nå i alle fall. Fikk et bilde av den like før den forsvant, men da var den ikke i nærheten av størrelsen den var når den var i full gang. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 et fra gårsdagens bryllup Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Flotte konsert-bilder du tar, Ratleto..allsidighet i din fotografering Takker, Randi. Må si meg veldig fornøyd i forhold til at det er mine første konsert-bilder, i alle fall. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 et fra gårsdagens bryllup Fine fargetoner og rolig bakgrunn..litt annerledes brudebilde Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Har begynt å se over bildene fra Storåsfestivalen først nå. Redigering er ikke så gøy når PCen har store problemer med å takle råfilene kameraet leverer :/ Endret 22. august 2010 av _nomad Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 takk for det får håpe paret blir fornøyd med bildene som kommer. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) et fra gårsdagens bryllup Nice Mer 3D rendering? Jeg og en kompis var på Karljohansvern idag. Fotografietsdag på Preus Museum. En meget hyggeig dag, vi kom i prat med en selvlært fotograf på 25år som jobbet for lokalavisen og som frilanser for diverse skate-/snowboard greier. Det er mulig å bli til noe uten utdannelse... Her er 8 ferdigredigerte bilder, 3 mer enn det er lov til Men de er å små. Tok ca. 88stk. totalt, mye dobbelt opp og en del søppel(mere søppel enn detta). Fotograf Agnete Brun var utstilt der. Skulle ønske dette var Pia mi :!: En Leica S2 lå på bakken ca. 2,5m unna meg, synd jeg ikke hadde sprint og friidrett som hobby Diverse bilder fra området: GF1 og 20mm er brukt... Endret 22. august 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Bra, iKenneth. Ang. utdanning kan du jo sjå på Joey Lawrence. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå