ehauger Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Igjen har jeg lekt meg med kameraet og etterbehandling: og Litt moro i spisepausen må man jo ha. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Noen svart-hvitt bilder, litt annet en natur bildene jeg pleier og ta: Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Litt flare.... det er rart at jeg som regel ender opp med å like de bildene som andre kanskje ville slettet. Flare'en på det første bildet var jo bare fantastisk (som resten av bildet). Men jeg ville fjernet ghost'en nederst. Et par til fra Fetsund sluser: Endret 1. august 2010 av k.n.b Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 iKenneth: Fredfullt og vakkert =) Lenke til kommentar
TGB Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Trådens første modell-bilde Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Trådens første modell-bilde Ikke mye å klage på der akkurat... Lenke til kommentar
TGB Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Trådens første modell-bilde Ikke mye å klage på der akkurat... Takker Dro til kanskje noe i overkant på håroppryddingen; var en smule overdrevet med "svevende hår" opprinnelig. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Et par til fra Fetsund sluser: Veldig flott, spesielt det siste! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Mye vakkert! Her er et jeg var fornøyd med i går: Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Et par til fra Fetsund sluser: Veldig flott, spesielt det siste! Takker for det Anew. Denne detaljen fra en diger oljetank var rimelig monokrom i utgangspunktet, med en litt "kjedelig" stålgrå farge. Valgte da å gå for en cyanotype-liknende look, selv om blåfargen her ikke er intens nok for å likne helt. Mange muligheter for kjekke utsnitt av slike konstruksjoner. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg tar en rå-sjans og tipper på IKEA Du har øyer du også ja? Frekk eller? Jeg ser det nå som jeg betrakter bildet i full størrelse. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Et par til fra Fetsund sluser: Det første var bare perfekt, likte også bilde nummer 2. Som alltid fra deg, ekstremt bra gjennomført. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Her var det mye bra ja! Et bilde jeg tok i botanisk hage i går: D90 med Nikon 50mm f/1.8, 1/640 sek, f/8.0, ISO 200 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Enig med Frikky, nydelig! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Et par til fra Fetsund sluser: Det første var bare perfekt, likte også bilde nummer 2. Som alltid fra deg, ekstremt bra gjennomført. Mange takk. Nesten for mye ros på en gang. Ellers ser jeg at kaian satser på RGB-bilder for tiden. Er en del av den softingen der pga lav kontrast på full blender? Mykt og fint i alle fall. Jeg liker også teksturen på kronbladene til d0ppler, ikke nødvendig med grisedyre objektiver tydeligvis. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 tusen takk for mye ros, blir omtrent like flau som k.n.b. her. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Er i eksperimenteringshjørne på redigeringsfronten om dagen; så her er et til fra meg. Edit: La til B/W utgave, gjerne synspunkt på hvilket som funket best. d0ppler: Vakkert! Endret 2. august 2010 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå