# offline Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Gratulerer...det ble fine bilder Takk, takk Akerø Drammen... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Akerø Drammen... Den skuta vekker minner. Gikk mellom Fredrikstad og Tønsberg når jeg var guttunge. Ja, det var i forrige årtusen ... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Akerø Drammen... Den skuta vekker minner. Gikk mellom Fredrikstad og Tønsberg når jeg var guttunge. Ja, det var i forrige årtusen ... Tønsberg-Fr.stad-Strømstad ? Har en artig historie angående M/S Akerø,sjøfartsdirektoratet "Oslo" hyret inn båten til en firmatur.Den båten la aldri fra kaien,de fant så mange feil før turen startet at skuta fikk seilingsforbud. Endret 16. august 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Da er jeg også hjemme fra en 3 uker lang ferie. Kommer en del bilder her etterhvert. Månen over Vättern (Sveriges nest største innsjø). Tatt ved Hjo. En steinbro fra 1800-tallet med gress (!) oppå. Vanskelig å få til en vinkel der man får frem alle detaljene, så det ble 3 bilder. Endret 16. august 2010 av Ratleto Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Tønsberg-Fr.stad-Strømstad ? Da jeg reiste med den, så var det kun Tønsberg - Fredrikstad (tror jeg). Det var i begynnelsen av 70-tallet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Tønsberg-Fr.stad-Strømstad ? Da jeg reiste med den, så var det kun Tønsberg - Fredrikstad (tror jeg). Det var i begynnelsen av 70-tallet. I slutten av 70 tallet tok vi den til Strømstad hvis jeg ikke husker helt feil,akkurat på det der er ikke google min venn. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 I slutten av 70 tallet tok vi den til Strømstad hvis jeg ikke husker helt feil,akkurat på det der er ikke google min venn. Det er mulig, første gang jeg tok båt til Strømstad var vel tidlig på 80-tallet. Silverpilen tror jeg balja het. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 En steinbro fra 1800-tallet med gress (!) oppå. Vanskelig å få til en vinkel der man får frem alle detaljene, så det ble 3 bilder. Flott bro. Likte det første bildet best. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Lenge siden jeg har slengt ut noe her nå. Her er ett par fra i helga. I helga hadde vi stisykkeltreff i Trondheim - stisyklister fra hele landet kom for å nyte smale stier med store og små utfordringer i godt selskap. Her er det Einar fra Rogaland som lister seg ned over noen sleipe røtter på Solemsvåttan ("taket" på Væretunellen i Malvik) Godt overblikk ved toppen av Vassfjellet Johannes hadde kommet hele veien fra Tyskland for å sprute gjennom denne bekken i Vassfjellia Ola må bruke en fin blanding av fart og teknikk for å komme opp her Frode kom ikke like langt, og skandalen var ett faktum da han ikke klarte å få sykkelskoen løs fra pedalen. flere bilder her Endret 16. august 2010 av ventle Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Mange flotte naturbilder her for tiden - jeg får slenge inn min skjerv av fjell, skodde og blåner fra en tur på fredag den trettende (og joda, jeg var virkelig trett etterpå ). Øya Leka, på grensen mellom Nord-Trøndelag og Nordland, nesten skjult bak skodda (bare de høyste toppene bryter opp gjennom vanndampen), mens livslinjen - ferja - legger til i Gutvik: Bindal, med det karakteristiske Heilhornet, sett fra toppen av Tyskenghatten (nåja, mesteparten av bildet er vel faktisk denne fjelltoppen) - også her med noen lave skyer, på grensen til bikke over til tåkebanker: (Avsporing: Tror det er Nord-Horsfjord som skimtes mellom vardene, der er i så fall fiskeriminesterens hjamsted.) Når man har trasket i 3-4 timer i sola, er det å komme fram til Svartvatnet usedvanlig leskende og kjølende: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) [/url] Endret 16. august 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) dobbelpost... Endret 17. august 2010 av flu Lenke til kommentar
iRobot Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) møtte på en liten tass i parken i dag edit:resize Endret 17. august 2010 av flu Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Slenger meg atter en gang inn her. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Holy portraiture + D&B. Det ble litt mye. Blir veldig mørkt også. Spesielt shortsen hennes. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Haha, skrev faktisk det på et annet forum at jeg overdrev kanskje litt i portraiture. Har en unnskyldning og det var at jeg skulle rett ut igjen for å ta bilder av himmelen. Var åpen himmel her i bergen.Kan ta å se om jeg kan fikse det når jeg kommer på stasjonære igjen. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 "Kanskje" litt er kanskje litt av en overdrevelse siden du ikke engang har masket ut håret Du har en litt kjedelig lyssetting som ikke er spesielt shiny i utgangspunktet, så har du lagt på masse softing og kontraster. Tror jeg ville ha filla inn litt, og plassert hovedlyset endel høyere. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Flere bilder fra ferien jeg kom hjem fra på søndag. Det første gjør seg best med engelsk tittel. :-) Swedish camera bug: Vättern stille: Nedlagt jernbane: Svensk, flatt landskap: Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Vi var ute på terrassen og jeg hadde ikke skjøteledning så jeg hadde ganske liten plass å flytte lysene på siden jeg også skulle ha plass til å få henne i VF med 85ern. Jeg kan ikke portraiture så godt. Nettopp skaffet meg det og har brukt det litt for lite, og jeg gadd ikke bruke tid med å lage flere lag og masker. /komme med masse unnskyldninger men gidd ikke skrive opp) EDIT ADD: Bare så det er sagt, så er jeg også meget enig med at jeg fikk dødt lys. Sa til madammen at jeg ikke var litt fornøyd med noen av bildene (eller jo, 1 hodeportrett jeg ikke har redigert enda), for ikke å nevne astrobildene. Endret 17. august 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå