Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Står ovenfor et vanskelig valg (Greie med en jente)


Anbefalte innlegg

Okei, her er tingen Gutt (meg) er veldig god venn med jente. (VELDIG god), i det siste har gutt begynt å like jente (igjen :ninja:), men han er utrolig usikker på om han vi si det til ho/prøve seg :ermm:

 

Det er jenta fra denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1193597&view=findpost&p=15032386

 

Ho tror ikke at jeg liker ho, og det er jeg sikker på.

 

Ho kommer hit i morgen, skal se på skrekkfilm, men jeg er livredd for reaksjonen hennes.

 

Enten så sier jeg det til ho, eller så må jeg prøve å kysse ho, hvis jeg ikke velger å holde på hemmeligheten i all evighet

 

Og jeg får håpe at ikke min storebror kommer snokende innom igjen :ph34r:

 

Orker bare ikke å poste som gjest :hrm:

 

 

Har ikke til til å svare før seinere i dag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dude prøv deg! hva har du å miste?om ho ikke føler det samme er det altids noen andre her i verden... men syntes du det føles rett så kjør på!

 

Det jeg har å miste er vennskapet :)

 

Hvorfor ikke bare se hvordan ting utvikler seg, istedet for å planlegge å tenke så mye?

 

Høres ut som en god idé ^^,

 

Får se hvordan "atmosfæren" blir under filmen :)

Lenke til kommentar

Skal dere se film sammen så sørg hvertfall for at alle stresslesser o.l. er bært vekk slik at hu ikke setter seg der mens du må "romle" rundt aleine i soffaen. Sett den på hodet og si at katta dreit i den i går ellerno, slik at du tvinger a til å sitte ved siden av deg så er sjansen større for at ting kan gå noen vei. ;)

 

Største "trikset" damene bruker ved skrekkfilmer for å få seg litt nærkontakt er vell å late som om de er redde for så å søke tilflukt inntil deg, bak deg, whatever. Gjør a det så er det fritt frem.. ^^

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

10th grade

 

As I sat there in English class, I stared at the girl next to me. She was my so called "best friend". I stared at her long, silky hair, and wished she was mine. But she didn't notice me like that, and I knew it. After class, she walked up to me and asked me for the notes she had missed the day before and handed them to her. She said "thanks" and gave me a kiss on the cheek. I wanted to tell her, I want her to know that I don't want to be just friends, I love her but I'm just too shy, and I don't know why.

 

11th grade

The phone rang. On the other end, it was her. She was in tears, mumbling on and on about how her love had broke her heart. She asked me to come over because she didn't want to be alone, so I did. As I sat next to her on the sofa, I stared at her soft eyes, wishing she was mine. After 2 hours, one Drew Barrymore movie, and three bags of chips, she decided to go to sleep. She looked at me, said "thanks" and gave me a kiss on the cheek. I want to tell her, I want her to know that I don't want to be just friends, I love her but I'm just too shy, and I don't know why.

 

Senior year

The day before prom she walked to my locker. My date is sick" she said; he's not going to go well, I didn't have a date, and in 7th grade, we made a promise that if neither of us had dates, we would go together just as "best friends". So we did. Prom night, after everything was over, I was standing at her front door step. I stared at her as she smiled at me and stared at me with her crystal eyes. I want her to be mine, but she isn't think of me like that, and I know it. Then she said "I had the best time, thanks!" and gave me a kiss on the cheek. I want to tell her, I want her to know that I don't want to be just friends, I love her but I'm just too shy, and I don't know why.

 

Graduation Day

A day passed, then a week, then a month. Before I could blink, it was graduation day. I watched as her perfect body floated like an angel up on stage to get her diploma. I wanted her to be mine, but she didn't notice me like that, and I knew it. Before everyone went home, she came to me in her smock and hat, and cried as I hugged her. Then she lifted her head from my shoulder and said, "you're my best friend, thanks" and gave me a kiss on the cheek. I want to tell her, I want her to know that I don't want to be just friends, I love her but I'm just too shy, and I don't know why.

 

A Few Years Later

Now I sit in the pews of the church. That girl is getting married now. I watched her say "I do" and drive off to her new life, married to another man. I wanted her to be mine, but she didn't see me like that, and I knew it. But before she drove away, she came to me and said "you came!". She said "thanks" and kissed me on the cheek. I want to tell her, I want her to know that I don't want to be just friends, I love her but I'm just too shy, and I don't know why.

 

Funeral

Years passed, I looked down at the coffin of a girl who used to be my "best friend". At the service, they read a diary entry she had wrote in her high school years. This is what it read: I stare at him wishing he was mine, but he doesn't notice me like that, and I know it. I want to tell him, I want him to know that I don't want to be just friends, I love him but I'm just too shy, and I don't know why. I wish he would tell me he loved me! `I wish I did too...` I thought to my self, and I cried.

 

Quote: Ukjent

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor du sa det rett ut. Er mye bedre å være tydelig med kroppsspråk og ved å gradvis sørge for mer kroppskontakt. Dette setter følelser i spill hos den andre, samt det er lettere å se tegn på hvorvidt han/henne vil at dette skal føre til noe eller ei.

 

Edit. Selvfølgelig, om en føler en har prøvd dette og ikke klarer å se hva den andre vil eller føler, burde man simpelthen si det rett ut. Men svært ofte, slik jeg opplever det, har dette en tendens til å bli litt for mye/direkte for den andre og vil ofte resultere i en (høflig) avvisning.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Hvorfor skal alle gjøre det sånn som man gjør i filmer. Begge sitter lengtende og venter ved telefonen og venter på at den ene skal ringe den andre og fortelle "JEG ELSKER DEG!" før de rir ned i solnedgangen. Cut the crap, er hun over på film så bare berør henne, vær flørtende etc. Da vil du få svaret om hun liker deg uten at du behøver å si et eneste ord, det er bare å se på reaksjonen hennes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

HER ER GRUNNEN:

 

Jo, den opprinnelig planen, var at vi skulle være fire stykk(meg, jenta, en gutt til, og en jente til), men to av dem kunne ikke. Så da var det meg og jenta igjen. Ho kom da hit til meg i 7-tia, og en halv time seinere, ringer da denne ene gutten som ikke kunne, og spørte om det var for seint, han skulle på hytta til en kammerat, men han hadde blitt sjuk.

 

Long story short:

Han har mye bedre selvtillit enn meg, og er mye mer frampå.

Og det endte med at de to, lå i MIN seng/skap å klina etter filmen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...