SG_93 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 hei vær gang jeg skal kjøpe et nytt pc spill så sjekker jeg først på canyourunit.com men dette skjønner jeg ikke det står jo at jeg har det som trengs men det kommer også rødt eller? Lenke til kommentar
Henning75 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 hei vær gang jeg skal kjøpe et nytt pc spill så sjekker jeg først på canyourunit.com men dette skjønner jeg ikke det står jo at jeg har det som trengs men det kommer også rødt eller? Det ser ut som om du bruker en utdatert driver, og at systemet ikke gjenkjenner skjermkortet fullt ut. Prøv å last ned en nyere driver fra skjermkortprodusenten. Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 har leita en stund etter driveren og finner bare noe Ati Catalyst eller noe sånt ATI Mobility Radeon HD 5650 HyperMemory inntil 4091 MB er det noen som kan finne den nyeste driveren PS: har Windows 7 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg ville ikke tenkt noe særlig over det. canyourunit er ikke en fasit for hva som funker og ikke funker, men en generell veiledning. Skjermkortet ditt passerte alle testene, men feilet på navnet. Det burde derfor ikke være et problem å spille det du vil spille. Btw har du flere gigabytes minne på skjermkortet? Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Videominne 1 GB DDR3 VRAM har 1 gb vis det var det du spurte om Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 og foresten i går når jeg sjekket om jeg kunne kjøre det samme spillet sto det at jeg kunne det men ikke i dag Why? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå