Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Enkelte sider vil ikke laste?


Anbefalte innlegg

Nå har det i flere dager vært umulig for meg å komme inn på sider som finn.no, yr.no, postbanken (veldig upraktisk da jeg har regninger å betale..) Andre sider som denne, facebook, osvosv går helt som før. Kan ikke huske å ha endret noen innstillinger...? :/ Noen som har opplevd noe lignende eller vet hvordan man fikser det?

 

Samme problem i chrome, firefox og IE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk om Hosts fila under C:\WINDOWS\system32\drivers\etc har noen entries på de sitene du prøver å åpne. Hvis det er det så kan du slette dem.

 

Ikke sikkert at det er dette men verdt et forsøk.

 

Ja, du kan godt skru av modem og router i 30 sekunder og skru dem på igjen også da det kan være relatert til noe tabellgreier der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Ville bare si at plutselig en dag så funket det. Så det forblir et lite mysterium ;)

 

Nå har jeg forsåvidt fått fiksa ny Windows til min egen, så nå lever Christina i full harmoni med PC-rasen igjen!

 

Du bør restarte ruteren innimellom også :) (knapp bak som du holder inne i 4-8 sek)

Kan hende den har hengt seg opp også hvis det blir problemer

Lenke til kommentar

Du bør restarte ruteren innimellom også :) (knapp bak som du holder inne i 4-8 sek)

Kan hende den har hengt seg opp også hvis det blir problemer

 

Du må skille mellom å restarte og å resette.

 

Restart av router foretas ved å slå den av og på. Da vil innstillinger bli beholdt.

 

Resetter man routeren ved å trykke inn reset i ca 10 sek, så blir alt satt til fabrikkinnstillinger og man må sette opp f.eks trådløsnett på nytt.

Endret av la7dfa.com
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...