DJ_Dark Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Jeg skjønner ikke hva du klager over? Har du sett på Frankrikes landslag for eksempel? Skulle Odd Iversen fått spilt noe i dagens fotball måtte han ha byttet navn til Iversson eller Oddonga Iversonga. Utrolig lite seriøst innlegg. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er grensen snart nådd? Neida, vi er langt unna grensen ennå. Reglene sier at det - prosentvis - kan være like mange negre i norsk toppfotball som det er idioter her på forumet, så fotballen har ennå en god del å gå på. Hvis noen reagerer på ordbruken min, så kan jeg godt bytte ut idiot med noe mer politisk korrekt. (Men, seriøst, blir det ikke litt søkt å snakke om toppfotball i Norge? Topp fotball? Her? Norsk toppfotball stiller i samme kategori som dansk fjellsmør, svensk jomfru, gresk arbeidsiver, m.fl.) Lenke til kommentar
leggisar Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Skulle Odd Iversen fått spilt noe i dagens fotball måtte han ha byttet navn til Iversson eller Oddonga Iversonga. Denne tråden dør ut for min del etter denne posten. Odd er en stor legende i norsk fotball som scoret veldig mye mål. Den gang da. Men han har en sønn som spiller på (for tiden) Norges beste lag. Å blir regnet som en av de beste norske spissene. Personlig tror jeg ikke engang Pele hadde hatt mye å stille med i dagens fotball. Men den gang da, var han fantastisk. Lenke til kommentar
leggisar Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er grensen snart nådd? Neida, vi er langt unna grensen ennå. Reglene sier at det - prosentvis - kan være like mange negre i norsk toppfotball som det er idioter her på forumet, så fotballen har ennå en god del å gå på. Hvis noen reagerer på ordbruken min, så kan jeg godt bytte ut idiot med noe mer politisk korrekt. (Men, seriøst, blir det ikke litt søkt å snakke om toppfotball i Norge? Topp fotball? Her? Norsk toppfotball stiller i samme kategori som dansk fjellsmør, svensk jomfru, gresk arbeidsiver, m.fl.) Nå skulle jeg egentlig ikke skrive mer i denne posten men den siste linjen din nebrewfoz ga meg latterkrampe. thumbs up Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Og problemet med det er...? Er da mange svarte i Premier League også. Bor du utpå bygda forresten? Henviser til tråd - "Hvordan skal skjæret stå på traktor?" https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1228327&st=0&p=15641298&fromsearch=1entry15641298 Negre bor ikke bare inni TVen vettu. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå