dagim Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg har et program som blir kjørt via Internet Explorer, og denne meldingen kommer opp hver gang jeg starter opp. Det står nederst på meldingen "vil du fortsette JA / NEI" Selv om jeg klikker ja, eller nei, kommer meldingen opp ca 5-6 ganger. Det er litt irriterende. Noen som vet hvordan jeg blir kvitt denne meldingen? "Siden inneholder en uspesifisert sikkerhetsrisiko. Vil du fortsette? JA / NEI" Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Og du klikker selvfølgelig ja? Den funksjonen er der for å hjelpe deg å styre unna potensielt farlige sider som kan spre virus, trojanere, keyloggere eller annet snusk så det er ikke sikkert at den er så dum. Lenke til kommentar
dagim Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Ikke selfølgelig ja, men akkurat denne her gjør jeg det på. Det gjelder et bookingprogram -og det regner jeg med er seriøst Lenke til kommentar
dagim Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Fikk svar fra tilbyder. Oppdrag løst Måtte inn på sikkerhetsinnstillingene i xplorer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå