Synt4xx Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hei, skal på biltur fra stavanger til trondheim og lurer på om dere vet om noen attraksjoner o.l jeg kan stoppe innom på veien bort. skal dra med faren min og broren min, er 15 år gammel. Takk på forhånd Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 hvilken vei skal du/dere kjøre? Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Vet ikke ennå, vi kan kjøre forskjellige veier, varierer med hvor vi skal innom osv. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 kjør E39 til kristiansand å gå innom dyreparken, E18 videre til Oslo ta en svipp innom tusnefryd og Oslo generelt masse å se der. f.eks. eller kjør til bergen å stikk innom fiskebrygga og akvariet. eller bare ta første å beste krøtersti innover i landet og kjør innover i landet mot hovden og slikt. kanskje dere får sett noe villrein. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 mange bra forslag der, takk Noen plasser å besøke lenger nord? Lenke til kommentar
DonCorelli Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Jeg tror det også ... Dyreparken er stor! Jeg har vært der =) Endret 1. august 2010 av hernil Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Å kjøre innom kristiansand og eventuelt dyreparken blir nok en liten omvei, så jeg får høre med de andre om de er med på det. Men er det noen som vet hvilke attraksjoner som finnes lenger nord, mellom bergen og trondheim? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 kan ikke du/dere først komme frem til en eller to ruter som dere ser som mulige alternativer istedet for at vi skal sitte her å lage roadtripkart som inneholder alle mulige interessante skuer på alle mulige alternative veier fra stavanger til trondheim? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå