Mikkis2k Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 jeg fant en flått idag på låret.. den var ikke på igår.. før jeg lagg meg til å sove. jeg fjernet den med å knuse den som en kvise.. igenting sitter igjenn i "såret" hva skal jeg bruke for å rense og slikt at det er safe:D? Lenke til kommentar
JAH Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/hud-og-haar/bitt-og-stikk/flaattbitt Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Du skal ikke klemme på flåtten, da risikerer du å klemme væske "feil vei" gjnneom såret, som i verste fall kan være smittebringende. Statistisk sett er det svært lite sannsynlig å bli syk av flåttbitt, men likevel er det viktig å være nøyaktig og preventiv. Lær deg å fjerne flått på en ordentlig måte til neste gang. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 ok:) har funnet ut åssen man fjerner på safe vis:) takker alle sammen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå