Th0mas Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Går det an å overklokke dette skjermkortet? Isåfall; hvordan gjør man det? Helt grønn på omradet så forklar grundig Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Dette skjermkortet? Hvilket skjermkort? Hvis det er Geforce 4 ti4200 du har (mener å huske det fra en annen post) kan du gjøre en registerendring kalt coolbits som lar deg overklokke inne i driversettingene. Guide finner du her. Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 last ned Rivatuner, Powerstrip eller et annet overklokkings program til skjermkort, finn så fram til core og memory clock, når du skrur opp disse klokker du skjermkortet, skru helst litt å litt om gangen helt til du får artifacts, feil i grafikken, da skru du litt tilbake igjen. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Kommer det artifacts selv om jeg ikke kjører noe spill, eller må jeg spille for å legge merke til det?? Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Dette skjermkortet? Hvilket skjermkort? Hvis det er Geforce 4 ti4200 du har (mener å huske det fra en annen post) kan du gjøre en registerendring kalt coolbits som lar deg overklokke inne i driversettingene. Guide finner du her. wahaha, klarte jeg å glemme å skrive det? jau, det er riktig: geforce 4 ti4200 Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Kommer det artifacts selv om jeg ikke kjører noe spill, eller må jeg spille for å legge merke til det?? du må nok spille eller kjøre 3dmark for å legge merke til det. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Klokker du MYE merker du det i windows oxo.. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Klokker du MYE merker du det i windows oxo.. Klikker som regel før det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå