Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kjærsten holder kontakt med gammel sexparnter

Gjest Usikker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om noen med nicket "Ideal" skal snakke så høyt om å prøve å fremstille seg selv som et fryktelig bra menneske. ;)

Ellers så lever jeg i den virkelige verden, har reell erfaring fra forhold. Og jeg har forholdsvis ofte kontakt med kvinner, du veit, sånn er det å ha en vagina.

Selv om det er normalt(definer normalt?) å føle det sånn, betyr det ikke at det er det beste for noen parter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det faktum at du er født med vagina forklarer ganske mye.

Hele ditt synspunkt i denne diskusjonen kan forklares med det.

Typisk kvinner å forvente at de skal ha lov til å flørte rundt som de vil uten at menn skal ha lov til å reagere på det. Selv når dere er utro er det jo greit, for da er det jo alltid "en god grunn" til det.

Du er herverd diskvalifisert fra denne diskusjonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bullshit. Det er ikke utroskap å holde kontakten med en eks, så lenge denne kontakten ikke blir "for" fysisk. Om man får et så sykelig eierskapsforhold til sin partner at man ikke kan stole på at h*n tar rasjonelle beslutninger på egenhånd, så er man rett og slett ikke skapt for hverandre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sorry, men det der har mer mer personlighet å gjøre enn med kjønn.

Det å personlig diskvalifisere menneskers meninger på grunn av kjønnsorgan er ganske utdatert og en relativt dårlig fremtreden fra din side. Om du føler at tillit ikke har noe å gjør i et forhold, så får du kjøre ditt eget løp og jeg kommer til å være takknemlig over å aldri ha deg som kjæreste, men det betyr ikke at mennesker som verdsetter tillit i et forhold tar feil.

Lenke til kommentar

...Ferdig med personangrepet.

Til TS

Skjønner situasjonen din. Hvis du ikke stoler på hu å vil vite hva som skjer synes jeg nesten du burde få det. Hva er problemet hvis dem kun er "venner"? Skjuler hu ting for deg og er helt låst på det så er det jo garantert noe på gang.

Endret av Hårek
Fjernet personangrep. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig.
Lenke til kommentar

Syns ikke det at de har kontakt er det store problemet, jeg ville heller ikke droppet gode venninner jeg tidligere har hatt sex med, bare fordi kjæresten min ville det, fordi jeg vet selv at jeg aldri kunne vært utro. Men det at hun svarer med "deal with it" når du tar det opp hadde provosert meg. Hvis det ikke er noe mellom dem, så er det bare å forklare det, ikke svare på den måten. Og hvis man har sterke følelser for noen, så ville man prøvd å sørge for at den personen stoler på en, og gjøre alt for å få saken ut av verden, for meg virker det som at hun egentlig gir litt faen?

Jeg ville satt meg ned med henne og forklart på en rolig måte at det gjør deg ukomfortabel, og at det ikke virker så viktig for henne hva du føler om det, og se hvordan hun reagerer. Men man skal være veldig forsiktig med å trekke forhastede konklusjoner. Ikke alle er like flink til å vise forståelse for hvordan partner tenker og ser på ting bare.

Lenke til kommentar

Sjalusi er naturlig og sundt... men for guds skyld... hvis du stoler på henne så la henne ha kontakt med hvem hu vil.... hvis jeg skulle utelukket alle venninner jeg hadde klina med eller hatt sex med ville jeg blitt viggo venneløs. Hvis han er vennen hennes kan du vel møte ham? Så ser du fort om det er noe mer mellom dem... men litt flørt må du godta

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det å direkte flørte med andre når man er i forhold syns jeg absolutt man ikke skal godta. Det er ikke en dødssynd akkurat, men det er snakk om å gjøre sitt beste for at sin partner kan stole på en. Man stoler ikke på noen helt uten videre, man må bygge det opp, vise at man kan stoles på, det gjør man ikke når man flørter med andre, og usikkerhet vil naturligvis komme, hos de fleste.

Skal man absolutt flørte med andre, så kan man heller bare være singel. Føler man det behovet for å flørte med andre er hele grunnlaget for å ha et forhold borte, for det er en av de tingene man burde gi opp når man går inn i et kjæresteforhold.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ikke helt poenget med å ha kontakt med gammle sex partnere hvis det ikke er at de er skikkelige gode venner. Noen ganger bør man gå videre uten all gammel bagasje(les ekser og sex partnere)

Vil nok slenge meg på den, dama mi var "venn" med eksen helt til det ble utroskap mellom oss. Nå har hu droppa all kontakt med ekser å gutter hu har hatt med å gjøre i fortia, for at forholdet våres skal fungere og for tillitas skyld.

Mener at hvis du er verdt nok for dama di, så skulle hu kunne droppe en sexfigur for deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...