Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kjærsten holder kontakt med gammel sexparnter

Gjest Usikker

Anbefalte innlegg

Gjest Usikker

Hei, som dere leste så holder kjærsten min kontakt med en hun har hatt sex med. Hun sier de bare er gode venner nå, det er ikke det at jeg ikke stoler på henne.

Vi har vært sammen en stund og hu har min tillit. Men jeg blir fortsatt litt ukomfertabel med det.

Jeg overså en melding hu skrev til han og den virka veldig flørtene ( jeg overså den ikke med vilje og så bare litt.) jeg er ikke en som leser meldingene hennes og som sagt stoler på henne. men det jeg så inneholt meldinga en ":*" og et hjerte på slutten.

For de som ikke vet det så er " :* " tegne en smiley som blir sånn 242g6yq.gif

Er det bare jeg som synes det er rart? ville du blitt ukomfertabel? hvordan ville du reagert??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Usikker

Hva ville du gjort?

JEg snakka med henne, og hu sa at jeg måtte "deal with it "

Og det skjønner jeg jo i den forstand at jeg ikke kan bestemme hvem hu kan være med og sånn

Lenke til kommentar

Jeg hadde sagt at jeg ikke ville leve med det! Spør om du kan få bli mer involvert i samtalene, uten at du røper at du har stalket meldningene. Si at du er urolig og ønsker å ha litt oversikt.

Ikke sikkert at hun vil like det! Men det får henne ihvertfall til å tenke seg om to ganger.

Går det for langt så konfronterer du henne.

Lenke til kommentar
Gjest Usikker

ja, nei jeg vet ikke. Blir liksom rart for meg, jeg snakker ikke med verken ekser, eller gammle sexpartnere.

Men hu sier at de bare er gode venner, og fyren har dame ogsånt.

Jeg er ikke redd for at hu skal være utro eller noe, men bare føler meg så jævla ukomfortabel med det...

Gavekort

Skrevet Ett minutt siden

Jeg hadde sagt at jeg ikke ville leve med det! Spør om du kan få bli mer involvert i samtalene, uten at du røper at du har stalket meldningene. Si at du er urolig og ønsker å ha litt oversikt.

Ikke sikkert at hun vil like det! Men det får henne ihvertfall til å tenke seg om to ganger.

Går det for langt så konfronterer du henne.

Vil liksom ikke heller krangle mer over det, for det har vi liksom allredet gjort. eller var vel mer en diskusjon en krangel..

men u get my point..

BEklager skrive feil forresten ;p

Lenke til kommentar
Gjest Usikker

JEg stoler jo på henne.

og tror ikke hu kommer til og være utro.

Men jeg bare finner det ekstremt merkelig, og ja. Vanskelig og putte ting i ord liksom..

Lenke til kommentar

Det at dama har kontakt med en tidligere sexpartner trenger da ikke bety noe i det hele tatt. Ei heller den smileyen. Altså. Pappaen min bruker den smileyen til meg, det betyr verken at han har putta tissen sin i meg før eller at han har tenkt til det i fremtiden. Smileyer betyr ikke akkurat det samme i alle situasjoner eller mellom forskjellige mennesker. Jeg bruker i hvert fall smileyer forskjellig etter hvem jeg snakker med/til.

Du tjener ingenting på å pushe videre på detta.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Usikker

Det at dama har kontakt med en tidligere sexpartner trenger da ikke bety noe i det hele tatt. Ei heller den smileyen. Altså. Pappaen min bruker den smileyen til meg, det betyr verken at han har putta tissen sin i meg før eller at han har tenkt til det i fremtiden. Smileyer betyr ikke akkurat det samme i alle situasjoner eller mellom forskjellige mennesker. Jeg bruker i hvert fall smileyer forskjellig etter hvem jeg snakker med/til.

Du tjener ingenting på å pushe videre på detta.

Joa, jeg bruker også smileys ganske hypig. Men sender ikke det samma til kjærsten som en anna jente. Ville heller ikke brukt den hvis det var en jeg hadde hatt sex med.

Det er vel spesielt og bruke akkurat den smilyen til han ?

Veit jeg ikke tjener noe, men det gnager skikkelig på meg av en eller annen grunn...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er vel spesielt og bruke akkurat den smilyen til han ?

Veit jeg ikke tjener noe, men det gnager skikkelig på meg av en eller annen grunn...

Pappaen min, tenker du på? Jeg har aldri brukt den til han.

Om du tenker på dama di; Nei, det trenger ikke være spesielt i det hele tatt. Det er bare du som gjør det spesielt for deg selv ved å overtenke det.

Nei, jeg sier ikke at det alltid ligger hederlige hensikter bak å fortsette kontakten med tidligere sexpartnere, men uansett hva så nytter det ikke å pushe på det. Enten så stoler du på henne, eller så gjør du ikke det. "Ja, jeg stoler på henne, men jeg vil at hun ikke skal prate med han bare for å være på den sikre siden" holder ikke mål.

Enten så må du satse og håpe på å ikke bli brent, eller så kan du dytte henne unna ved å prøve å ta kontrollen over henne. "Deal with it" er en ganske klar beskjed.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei :)

Jeg skjøøner hva du er igjennom, har opplevd det her for ikke så lenge siden med kjæresten min. Så her er det bare å sette hardt mot hardt. Enten få en slutt på det eller så er det bare å dra sin vei! Enkelt og greit.

Hadde jeg ikke gjort det selv så hadde vi ikke vert i et forhold no...

Lykke til :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Efagimo: Virkelig? Forlate henne over dette? Noen ganger lurer jeg på hva som går gjennom hodene til folk.

Jeg forstår veldig godt at du blir ukomfortabel TS, men jeg tror ikke dette trenger å bety noe spesielt. Flere av mine eks-kjærester som jeg har hatt et seksuelt forhold med er jeg veldig god venn med, og om vi snakker på msn (eller sms) kunne jeg funnet på å skrive f.eks. "<3" i slutten av en melding. Dette selv om det ikke er noe romantisk/seksuelt mellom oss nå lenger, eller at hun til og med har kjæreste.

Jeg har inntrykk av at "<3" er noe man kan skrive til hvem som helst uten at det betyr så mye, og (som jeg nevner i forrige avsnitt) har man jo gjerne et spesielt forhold til en tidligere sex-partner, uten at det betyr at man har et seksuelt forhold osv.

Uavhengig av hva dette faktisk er hjelper det nok ikke deg å tenke så alt for mye på dette, kjæresten din ville nok satt pris på at du faktisk lot henne snakke og skrive hva hun vil til hvem hun vil. Det stiller denne andre gutten i et godt lys og deg i et dårlig lys om du skal mase osv om dette.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Du må jo bare stille deg det spørsmålet om hva slags partner du vil ha.

Selvfølgelig ser jeg at den blir ukomfortabel, spesielt med deres tidligere relasjoner. Ta det opp med hun og si hva du føler og hvordan det får deg til å føle, og ikke minst hvorfor dette forekommer da begge har partnere.

Spør du meg så virker det som om de har noen gnister fra tidligere som de vil gjenopplive litt eller bare påminne hverandre. Dette må du spørre henne om.,

Lenke til kommentar

Haha, for noen svar i denne tråden. Helt utrolig.

Jeg har flere venninner som har type som sender meg <3 og :* tegn i meldinger og på msn. Trenger det å bety at de har lyst på meg? Nei.

En av mine nærmeste venners kjæreste, pleier alltid å gi meg et kyss på kinnet når hun ser meg, burde han gjøre det slutt? Nei.

Slutt og overanalyser så utrolig. Folk har forskjellig budskap når de kommuniserer med venner, det som virker rart for deg kan virke helt naturlig for henne.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Venninna til en god kompis av meg var sånn venneflørtene mot meg en gang også, endte med at hun prøvde å ha sex med meg etter en rolig kveld på byen, så man veit aldri. Og de er det eneste ungdomsparret i gjengen vår som fortsatt holder sammen, fra de var 15-16 til nå som de er 20. Nå har de forsåvidt barn og er forlovet også, men det hadde de også den gang. Og nei vi hadde ikke sex, men det gikk over streken..

Mener ikke det at når jenter sender hjerter til venner at det er noe galt i det, men dette er en hun har hatt sex med før, som betyr at hun mest sannsyneligvis er tiltrukket av fyren og derfor har du grunn til å reagere på det, mener nå jeg. Men har hu ikke gjort noe galt tidligere så lager du ikke noe sak ut av det, man bør vise tillit til hverandre. Men du kan kanskje være litt mer obs, og hvis du det går for lang tar du det opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...