MilKman' Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) husker for veldig lenge sida da jeg lekte med no sånn greier som inneholdt en kule man slapp på toppen, og da rullet den gjennom rør, trakter, spiraler etc. Jeg har lagt ved et bilde så man kan se det : ) Kula skal være på størrelse med en klinkekule. Mer enn dette greier jeg ikke forklare Endret 1. august 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 husker fra da jeg var litt mindre... brettspillet "musefella" eller noe sånt Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Na Jeg vet hvilket du mener.. Men det er ikke det. Det inneholder ingen sånne kompliserte vekt-overføringer etc. Kun disse delene (og noen andre som jeg ikke husker, selvfølgelig : ) ) Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) krenket Endret 1. august 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Husker det der. Marble Racing eller noe i den dur? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg hadde det samme spillet, men har for lengst glemt navnet. Jeg lurer på det samme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå