MeSs Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Lastet ned en divx spiller til ps2 ifra Ps2reality.net igår, som jeg ikke får til å funke, jeg har chip, og jeg brukte en cdrw... Kan noen gi en bedre forklaring på åssen jeg får den til å funke?? :-? MeSs Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 hva med å lese enten documentos eller foros på den siden du downloadet den fra, kanskje? Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Lastet ned en divx spiller til ps2 ifra Ps2reality.net igår, som jeg ikke får til å funke, jeg har chip, og jeg brukte en cdrw... Kan noen gi en bedre forklaring på åssen jeg får den til å funke?? :-? MeSs Jeg monterer chip i PS2, har gjort det i 6 år, og det må du ha i maskinen din for at den skal kunne spille MP3 & Divx, ved hjelp av Mediaplayer. Send meg en PM så skal jeg hjelpe deg med chip. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) PS2 Reality Mediaplayer 1.50 du har lastet ned? Skal bare være å brenne den på en cd-r plate... må selvfølgelig pakkes ut hvis det er en .rar fil du har lastet ned Bruk Alcohol120% brenneprog. Endret 6. januar 2008 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå