aleks558 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Hei!! vil få en erklaring på dette en gang for alle! følgende specs har pcen... alt: Skjerm: LG 24" Ram: OCZ 8gb DDR2 800 mhz CPU: AMD II X4 955 3.2 GHZ PSU: 550Watt Harddisk: 250 WD SATA Skjermkort: Ati Radeon Sapphire HD 5750 1GB DDR5 Hovedkort: Gigabyte GA-M720-US3 har installert ALLE nye drivere men strever fortsatt med lagg... byttet cpu fra X2 5200+ 2.7 dual core til den over pga lagg i GTA 4.som kom av cpuen. etter byttet er det så og si 0 forskjell. kan den få for lite strøm? altså at jeg må ha ny strømforsyning? har kostet på pcen 3500,- de siste ukene MÅ enten utelokke PSU en eller vite at det er der problemet ligger... jeg takker på forhånd for hjelpen! håper virkelig noen kan hjelpe! NB: Kun post om du har noe svar eller trenger mer info... kommentarer som ikke relaterer til Topicen kan spares for... feilposta også! flytte? TAKK Endret 1. august 2010 av aleks558 Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Gta 4 er en av tidenes dårligste porter og vil mest sannsynlig aldri kjøre optimalt på noe som helst oppsett. Endret 1. august 2010 av Kokkolocco Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 HAHA! det skal jeg love deg ikke er sant kjenner mange som kjører med 44 fps avg på benchmarktesten Ontopic? Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 okei nå har jeg sjekket litt rundt å funnet ut av at når det står ukjent på CPU i diverse hardware programmer er det kanskje noe galt... vil derfor formatere hele "skitten" finnes det noe program backup'er? tenker på alle spillene mine å slikt Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 okei tror problemet er løst... før jeg formaterte viste den meg 2 ruter med cpu i oppgave behandling... etter formatering får jeg 4 installerer alle drivere nå skal si ifra så fort jeg har fått testet! Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 okei her er Benchmark: Statistics Average FPS: 52.93 Duration: 23.80 sec CPU Usage: 57% System memory usage: 31% Video memory usage: 49% Graphics Settings Video Mode: 1600 x 900 (60 Hz) Texture Quality: Medium Shadow Quality: High Reflection Resolution: High Water Quality: High Texture Filter Quality: Tri-Linear Night Shadows: Off View Distance: 22 Detail Distance: 11 Hardware Microsoft Windows 7 Ultimate Video Adapter: ATI Radeon HD 5700 Series Video Driver version: 8.17.10.1036 Audio Adapter: Speakers (High Definition Audio Device) AMD Phenom II X4 955 Processor går smooth men med den lille lagginga som alle har... CPU og skjermkort ligger på 55 grader... nesten oppe i 60 noen ganger... er dette for mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå